نرم افزار سی آر ام اوج (owj.io) چه کمکی به شما می کند؟

این ابزار به شما امکان انجام این کار را می دهد بدین ترتیب که شما را قادر می سازد اطلاعات مربوط به هر یک از مشتریان خود را در نرم افزار گرد آوری و مدیریت نمایید و قدم به قدم مراحل ارتباط با مشتری را به یک فرآیند یکپارچه تبدیل کنید.

اولی اینکه می‌توانند تعاملات مشتری (از طریق ایمیل، تماس تلفنی، رسانه‌های اجتماعی یا سایر کانال‌ها، بسته به قابلیت‌های سیستم) را ثبت و ضبط کند.

نرم افزارهای رایگان برای مدیریت ارتباط با مشتری وجود دارند. به شما امکان دسترسی آسان به اطلاعات مهم در مورد رفتار مشتری مانند سوابق خرید و ارتباطات قبلی با مخاطبین از طریق کانال‌های مختلف (رسانه‌های اجتماعی، چت، ایمیل و غیره) را می‌دهد و مشتریان مجبور نیستند داستان خود را بارها و بارها برای شما تکرار کنند و شما می‌توانید با بهترین روش و تلاش کمتری برای وفاداری بهتر مشتری، به مشکلات رسیدگی کنید.

حذف پیام‌ رسان سیگنال از فروشگاه‌ های اپلیکیشن ایرانی ارتباط با مشتری اساس یک کسب‌وکار است. شما_به‌عنوان یک فروشنده_ با افرادی که به محصول شما نیاز دارند ارتباط برقرار می‌کنید. با این‌حال، زمانی که شرکت شما گسترده‌تر می‌شود، ارتباطات تجاری و حجم اطلاعات مشتریان هر روز بیشتر و پیچیده‌تر می‌شود.

تیم پروژه با درنظر گرفتن دیدگاه و نظرات مشتری نیازهای آنان را درک کرده و با در نظر گرفتن فرایندهای موجود حوزه هایی که نیاز به بهبود دارند را شناسایی می کند.

این نرم افزار داده های مشتری را جمع آوری و سازماندهی می کند. این داده ها شامل اطلاعات تماس و ارتباط از طریق ایمیل، تلفن، چت، وب و رسانه های اجتماعی است.

بیشترین مشتریان من از کدام کانال بازاریابی آمده اند؟بازاریابی تلفنی؟وب سایت؟ از نمایشگاهی که آخرین بار شرکت کردیم چقدر توانستیم مشتری جذب کنیم؟

در شرایط کنونی اقتصادی ایران چگونه مشتریان خود را حفظ کنیم؟

پس پیش از هرچیز تمام ابعاد نرم‌افزاری که میخواهید برای کارتان هزینه کنید را بسنجید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین نرم افزار را برای خود انتخاب کنید.

پس از تحلیل داده‌ها، نتایج به دست آمده تأثیر مستقیمی بر بخش عملیات خواهد داشت.



نويسنده : پسر آریایی


ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ اقساط اپل
بستن تبلیغات [X]