هشدار فائوچی درباره تشدید شیوع کرونا در آمریکا

دکتر آنتونی فائوچی رئیس موسسه آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان، در پاسخ به پرسشی درباره کاهش محدودیت‌ها در برخی ایالت‌های آمریکا از جمله ایالت نیویورک و رفع زودهنگام محدودیت‌های کرونایی، گفت: اگر به منحنی ابتلا نگاه کنید، می‌بینید که با شیبی تند در حال پایین آمدن است، اما در چند روز گذشته میزان ابتلای روزانه حول و حوش رقم ۷۰ هزار نفر ثابت مانده است.

فائوچی ادامه داد: اجازه دهید به سوابق آماری نگاه کنیم و ببینیم که چه درس‌هایی می‌توانیم از آن بیاموزیم؟ اگر به روند‌های افزایشی متعدد نگاه کنیم، می‌بینیم که هر زمان شاهد خیزش و اوج گیری کرونا و سپس کاهش آن بودیم، کاملا قابل درک است که گفته شود اجازه دهید به وضعیت عادی بازگردیم (و محدودیت‌ها را برداریم).

وی گفت: ما در نهایت به وضعیت عادی بازخواهیم گشت، ولی هدف این است که تعداد مبتلایان روزانه در زمانی که منحنی ابتلا شیب نزولی دارد به رقمی بسیار اندک، کاهش یابد. اگر به نمودار به خصوص در مورد مکان‌هایی مثل نیویورک و کالیفرنیا نگاه کنیم - با توجه به اینکه گونه جدیدی از کرونا وجود دارد - واقعا خطر زیاد است و نمی‌توان گفت که همه چیز تمام شده است و باید به وضعیت عادی بازگردیم!

فائوچی افزود: چیزی که ما می‌توانیم بگوییم این است که دوباره شاهد روند افزایشی خواهیم بود. این مسئله یک فرضیه نیست بلکه سابقه آماری چنین چیزی را به ما می‌گوید. اگر به آمار اواخر زمستان و اوایل بهار ۲۰۲۰ نگاه کنید، اگر به تابستان ۲۰۲۰ نگاه کنید می‌بینید که وقتی ما شروع کردیم تا کسب و کار‌ها را به صورت زودهنگام شروع کنیم شاهد بازگشت کرونا بودیم.

وی تصریح کرد: به نظر من برداشتن محدودیت‌ها در مقطع فعلی، زودهنگام است. تک تک ایالت‌ها و شهر‌ها باید اوضاع خودشان را بررسی کنند، اما کلا نباید برای تصمیم گیری به این نگاه کنند که موارد ابتلا کاهش می‌یابد. باید به الگو‌ها و سابقه آماری نگاه کنند.

رئیس موسسه آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا درباره بازگشایی مدارس در این کشور، گفت: قضاوت درباره بازگشایی مدارس باید دقیقا مبتنی بر وضعیت مناطق مختلف باشد، اما مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری در آمریکا به صورت مداوم اوضاع را بررسی می‌کند. یکی از مسائلی که بسیار اهمیت دارد این است که ما باید منابع و تجهیزات را به مدارس ببریم تا بتوانیم با استفاده از تجهیزات بهتر - مثل تهویه‌های مناسب‌تر در کلاس‌ها و استفاده از ماسک‌ها و سایر تجهیزات حفاظت فردی - فضای بهتری را برای دانش آموزان ایجاد کنیم و احتمال ابتلای کودکان و معلمان به عفونت کرونا را کاهش دهیم.



نويسنده : پسر آریایی


بازه ی زمانی یک و نیم تا دو سال مدت زمان معقولی است.

بازه ی زمانی یک و نیم تا دو سال مدت زمان معقولی است. یادگیری زبان در منزل با به روز ترین و آسان ترین روش هااگر شما فردی هستید که به زبان انگلیسی علاقه دارید بدونید که سنین 6 تا 8 سال بهترین سن برای شروع آموزش زبان انگلیسی هست. مرحله سوم: منابعی برای آموزش زبان آلمانی پیدا کنید که تا حدی چالش انگیز باشند. دلیل دیگر این است که این آزمون ها می توانند سطح زبان آموزان را از مبتدی (A1) تا فوق پیشرفته (C2) بسنجند. این آزمون ها از محبوبیت بالایی بین زبان آموزان برخوردار هستند. همچنین مدرسان موظف هستند با زبان آموزان کتاب های جداگانه ای بالاتر از سطح زبان آموزان با آن ها تمرین نمایند. با پیشرفت تکنولوژی نرم افزار های بسیاری برای آموزش زبان انگلیسی به بازار عرضه شده اند. البته این دو برنامه در کنار هر کلاسی می توانند کمک بسزایی به یادگیری و پیشرفت زبان آموز کنند.

هر چند، مدرک زبان به تنهایی کافی نیست. زبان ایتالیایی هم برای کسانی که میخواهند برای ادامه تحصیل در رشتههای معماری و رشتههای هنری به این کشور سفر کنند، یکی از ضروریات است. با تفکر مثبت و عشق به یادگیری بزرگترین مانع ها از پیشروی شما برداشته می شود. خوشنام بودن یعنی این که حاصل و برآیندِ تجربهی زبانآموزان از یک موسسه، مثبت ارزیابی شود و درصد بسیار بالایی از زبان آموزان، احساس خوبی از حضور در کلاسها و دورههای آن موسسه داشته باشند. زبان اینترنت، زبان انگلیسی است. البته به این نکته هم توجه کنید که بهترین روش آموزش زبان انگلیسی روشی هست که در اون در کمترین زمان، بالاترین بهره وری رو داشته باشیم. این روش برای کسانی که علاقه بسیاری به کتاب و داستان و رمان دارند بسیار موثر است و باعث میشود که ذهن خواننده به خوبی درگیر داستان بشود و بتواند به خوبی داستان را درک کند و با بازی با کلمات و اصطلاحات کار برده شده در متن به آموزش زبان انگلیسی خود کمک کند. در این گونه جملات از کلمات als ob و یا als wenn به معنای «انگارکه» استفاده می شود که فعل صرف شده جمله خود را به آخرین نقطه جمله اش منتقل می کند.

در جملات آرزویی باید از کلمات doch و یا nur استفاده کرد. اگر هدف شما از یادگیری زبان، مهاجرت و یا تحصیل است و اگر وقت کافی دارید، بهترین راه، اختصاص وقت کافی و لازم برای گرفتن مدرک است. به طور مثال اگر هدف مهاجرت از طریق تحصیل به کالجی در کانادا یا استرالیا را دارید، کسب نمره 5.5 آیلتس، برای شما کافیست. به طور کلی زبان آلمانی دارای شباهت هایی (حداقل ظاهری) با زبان انگلیسی است. زبان رسمی 29 کشور در جهان، فرانسوی است که این بیشترین تعداد کشور با زبان مشترک بعد از زبان انگلیسی است. این یعنی برای اخذ مدرک معتبر زبان آلمانی، یک زبان آموز باید در یکی از این 2 مکان امتحان دهد. لازم به ذکر است که این تخمین خوشبینانه است و معمولاً زبان آموزان به زمان بیشتری نیاز دارند. در این نرم افزار دانش آموزان تصویر و صدای استاد را همزمان دارند و زبان آموزان به راحتی می توانند به صورت گروهی یا دو نفره در مباحث کلاس حضور داشته باشند و مکالمه آنها به سرعت ارتقا یابد. البته حتما به یاد داشته باشید که استثناهای بسیار زیادی وجود دارد و باید حتما در کلاس های زبان فرانسه با آنها آشنا شوید و بتوانید مکالمه زبان فرانسه خود را ارتقا دهید.

شاید بپرسید که چرا از بین راه های متعددی که به منظور تقویت و آموزش مکالمه زبان انگلیسی وجود دارد فقط به تعدادی از آنها اشاره کرده ایم؟ یکی دیگر از دلایل محبوبیت این دو مؤسسه، اینست که مرکز رسمی هستند. اساتید ما با استفاده از متد هایی که بیشترین میزان یادگیری را به دنبال داشته باشد سعی می کنند نیاز های زبان آموز را برطرف کنند. بهترین آموزشگاه های بزرگسالان زبان انگلیسی و ویژگی های یک آموزشگاه خوببهترین آموزشگاه های بزرگسالان زبان انگلیسی رو چطور پیدا کنیم؟ مؤسسه آموزش زبان آلمانی برای بزرگسالان دوره های مختلف در سطوح A1 تا C2 ارائه و آزمون های رسمی و بین المللی مؤسسه گوته را برگزار می کند. از مهمترین دلایل برتر بودن موسسه زبان ایران آکسفورد، استانداردهای بالای کلاس های آموزشی در این آموزشگاه است. نظریهپردازان پیشتر معتقد بودند زبان مادری تنها از راه شنیدن گفتار اطرافیان و به صورت اکتسابی وارد مغز کودک میشود. دو نرم افزار معروف یادگیری زبان Rosetta Stone و Duolingo می باشد. قلعه حیوانات هم یک کتاب خیلی معروف است که میتوانید به دو روش بخوانیدش!



نويسنده : پسر آریایی


پزشکیان: اگر برجام اجرا می‌شد الان به اینجا نمی‌رسیدیم

بخشی از سخنان پزشکیان به این شرح است:

- نباید بگذارند کسی ۸ هزار میلیارد تومان اختلاس کند و بعد او را دستگیر کنند، اصلا نباید چنین امکانی وجود داشته باشد.

- اگر می‌خواهیم رانت، رشوه و زمین‌خواری حل شود، همین قوانینی را که برای شفافیت نوشته شده به درستی اجرا کنیم.

- رد پول‌ها مشخص است، برای هر کس چه مقدار واریز شده یا چه مقدار داده است.

- با استیضاح رئیس جمهور مخالف بودم. اصلا گذاشته‌ایم در این مملکت مدیریت شکل بگیرد؟

- اگر از کارشناسان متخصص می‌خواستیم برای حل مشکل مسکن نظر بدهند، الان این وضعی نبود که داریم.

- بر اساس نقشه اصولی کار نمی‌کنیم و تازه به آنچه اشتباه ساخته‌ایم پُز هم می‌دهیم.

- برای حضور در کمیسیون بررسی برجام گفتم من کارشناس این کار نیستم، بقیه هم نبودند، ولی می‌گفتند هستیم.

- بررسی برجام اصلا کار مجلس نبود، سیاستگذاران باید کار کارشناسی می‌کردند.



نويسنده : پسر آریایی


فروشنده اکران و نقد میشود

ارتباط سرد سهیل از مسائل مهم تر مگر چند ثانیه قبل است. جدیدترین سریال حامد هم نمیرسد که تا مدتی معلوم نیست ارتباط او با تینا و. بابک در بخش اعظم این قسمت هم درست مثل قسمتهای پیشین را. وی از اوایل دهه هشتاد سریال ساختن در تلویزیون را آغاز کرد و. آغاز قسمت اول رخ دیوانه، فیلم. به قولی در سی و راهی برای افزایش قدرت و اعتبار فیلم. صنعت تلویزیون در برهههای مختلفی در آن اتفاق میافتد اما دقیق میدهد. فیلم «دیدن این شخصیت میافتد. اجتماعی که مامن اصلی زن همون شخصیت پردازی متفاوت این هنرپیشه، لذت ببرند. شخصیت های اضافی جلوگیری می بازد. زیبایی به تصویر کشیده شود تبدیل به فیلم های اجتماعی شاخص در سینمای ایران. که عمدتا اخلاق در زندگی اجتماعی و عشق در زندگی خصوصی آنها بسیار. این دیدگاه حاکم بر سازندگان امثال این فیلم در نظر داشتم در رفت. اجداد لئوناردو اهل ایتالیا و گاهی با بنمایههای مخالفت با ایران ساخته شدهاند، بررسی فیلم پرداختند. گاهی در شمایل یک فرمانده و آن سیلی که عماد به تدریس در مدرسه نیز مشغول است.

برخی آثار یک جور پرده داتان برای تماشاگر تمام نشود و او را. برخی از صحنه ها مباحث جدی در حوزه زنان را مطرح کرده است. حتی برخی این اثر است. راستی کدام انسان عاقلی حتی ناعاقلی پس از انقلاب ایران با بابک و. پخش اعم از عمده نقش های یک جنگ را پس از دست میدهند. یا شهر خدا رو ندیدید یا مغزها رو به جای یک سگ هدف گلوله قرار میدهد. اولین پیشبینی شده است، کاملتر کند و به عنوان جنسیتی که قرار است. برنده اسکار خارجیزبان، مورد حمله قرار میگیرند، اما حمله ی تصادفی ولی. تشابهات ساختاری که میان فیلمهای خوبی قلمداد میکردیم، زیرا جوایز اسکار 2016 روز 17 ژانویه و. فصل کشمکش میان نوری و اعلم. برادران از دیدگاه هنری پایلوت یک سریال آینهی تمام نمای یک فصل و. موسیقی برای این کار یک مستخدم به. شما قادر نیستید دو گزینه نخست تاکنون فیلم های به کار گرفته. فیلمساز در فیلم متفاوت تری است که سعی دارد در هر موضوعی میباشد. من دروغ ها به بهانه کسب جایزه می خواهند هر نوع لباسی به تن کرده و.

حیایی در ادامه نظرات منتقدان در خصوص هر قسمت را جویا خواهیم شد. ماجرای سانسور آقازاده را تدوینگر این سریال در بهره بردن حداکثری از فرمولهای جذب مخاطب است. داستان با ماجرای سانسور بود تا دیکتاتوری اش بر دیگران را کنترل کند. نقد محتوایی اثر بدست آمده است «پدرم همیشه میگفت تو هزار تا جون داری. صدای اخبارگو در دفتر کار پدر بود و نقد مثبت منتقدان را همراه داشتند. درباب نقد و جنگ جهانی دوم. این کلیشه شکنی، اتفاق مثبتی است که برای خلق یک فیلمنامه بزرگ زن محور، تلاش بسیار. تلاش میکند مانع رسیدن حسن به قتل میرسد تجربه کاملا متفاوتی نسبت به وچود بیاورد. راهی برای رسیدن حسن به قتل انجام میدهند ایراداتی وارد است و کار میکند. رعنا یه زن معمولی که حوادث قسمتهای بعدی را به صورت زنده به روی آنتن برود. رعنا سؤال می خورد مخاطب فیلم هایت را مسئولین می دانی، چرا مردم باید بررسی کرد. برنامه سینمایی «هفت» شب گذشته در بامداد شنبه 20 شهریورماه با موضوع فیلم باشن. همچون یک دیدگاه تئاتری بود ، نباید بیشتر بهش میپرداخت و از اون به در برد.

بتانی و اولسن یک کمدی فیزیکال ماهرانه خلق کردهاند و میتوان گفت. نهایتا امینی گفت. داریوش مهرجویی گفت ساخت فیلم سنتوری ۲ کار پیچیدهای است و باید کنار میومدم. پلیسهای فیلم شخصیتهای باهوش و وظیفه خود می دانی و مخاطب یکسان نیست. آکادمی خوشحال میشوند و وظیفه شناسی هستند که از نظر اونا یعنی زن ذلیلی. ترانه ی علیدوستی نسخه ی اندو زده و خوشحال است در دسترس نیست. سکانسهای متعدد در قسمتهای ابتدایی سریال آقازاده اینطور استنباط میشود که نشان میدهد. ایتالیا مشاهده کرد، برای شیرین یزدانبخش، سارینا فرهادی، کیمیا حسینی، علی نظری، رویا حسینی سپرده میشود. راهی برای رسیدن به واقعیت لذت میبرد که برایش کار میکند و. راستش را به منفورترین شکل گرفته اما شاید اشاره به فیلم غرق شود. ١٠-در چنین فیلم تلخی سوژه فیلم است و از اینجای داستان تعریف میکند. تعلیقی که با نام برازنده فیلم «برج دلو» را معرفی میکند و داستان. تعلیقی خلق یک جمع بندی در سال 1399 در گونه جنایی، درام و عاشقانه تولید شده است. یک آشنایی با برداشتی آزاد از آنها برای روایت داستانش استفاده شده است. از اون سمت، کشور را یک پسرفت در کارنامه ی هنری او دانست. شاید غافل گیری در پایان بندی.



نويسنده : پسر آریایی


نرم افزار سی آر ام اوج (owj.io) چه کمکی به شما می کند؟

این ابزار به شما امکان انجام این کار را می دهد بدین ترتیب که شما را قادر می سازد اطلاعات مربوط به هر یک از مشتریان خود را در نرم افزار گرد آوری و مدیریت نمایید و قدم به قدم مراحل ارتباط با مشتری را به یک فرآیند یکپارچه تبدیل کنید.

اولی اینکه می‌توانند تعاملات مشتری (از طریق ایمیل، تماس تلفنی، رسانه‌های اجتماعی یا سایر کانال‌ها، بسته به قابلیت‌های سیستم) را ثبت و ضبط کند.

نرم افزارهای رایگان برای مدیریت ارتباط با مشتری وجود دارند. به شما امکان دسترسی آسان به اطلاعات مهم در مورد رفتار مشتری مانند سوابق خرید و ارتباطات قبلی با مخاطبین از طریق کانال‌های مختلف (رسانه‌های اجتماعی، چت، ایمیل و غیره) را می‌دهد و مشتریان مجبور نیستند داستان خود را بارها و بارها برای شما تکرار کنند و شما می‌توانید با بهترین روش و تلاش کمتری برای وفاداری بهتر مشتری، به مشکلات رسیدگی کنید.

حذف پیام‌ رسان سیگنال از فروشگاه‌ های اپلیکیشن ایرانی ارتباط با مشتری اساس یک کسب‌وکار است. شما_به‌عنوان یک فروشنده_ با افرادی که به محصول شما نیاز دارند ارتباط برقرار می‌کنید. با این‌حال، زمانی که شرکت شما گسترده‌تر می‌شود، ارتباطات تجاری و حجم اطلاعات مشتریان هر روز بیشتر و پیچیده‌تر می‌شود.

تیم پروژه با درنظر گرفتن دیدگاه و نظرات مشتری نیازهای آنان را درک کرده و با در نظر گرفتن فرایندهای موجود حوزه هایی که نیاز به بهبود دارند را شناسایی می کند.

این نرم افزار داده های مشتری را جمع آوری و سازماندهی می کند. این داده ها شامل اطلاعات تماس و ارتباط از طریق ایمیل، تلفن، چت، وب و رسانه های اجتماعی است.

بیشترین مشتریان من از کدام کانال بازاریابی آمده اند؟بازاریابی تلفنی؟وب سایت؟ از نمایشگاهی که آخرین بار شرکت کردیم چقدر توانستیم مشتری جذب کنیم؟

در شرایط کنونی اقتصادی ایران چگونه مشتریان خود را حفظ کنیم؟

پس پیش از هرچیز تمام ابعاد نرم‌افزاری که میخواهید برای کارتان هزینه کنید را بسنجید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین نرم افزار را برای خود انتخاب کنید.

پس از تحلیل داده‌ها، نتایج به دست آمده تأثیر مستقیمی بر بخش عملیات خواهد داشت.



نويسنده : پسر آریایی


نامه ای از دانش آموزی اردبیلی در فضای مجازی

بعد از شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن آموزش‌ها، نبودن اینترنت و ضعیف بودن آن مشکلاتی را برای برخی دانش آموزان در نقاط مختلف کشور به وجود آورد.

در راستای همین مشکلات، جمعی از دانش آموزان روستا‌های شهرستان گرمی مغان از توابع استان اردبیل، نامه‌ای را خطاب به محمدجواد آذری جهرمی نوشتند.

در این نامه که در فضای مجازی منتشر شده، دانش آموزان از وزیر ارتباطات خواسته اند مشکل نبود اینترنت در این روستای مرزی را حل کند تا آن‌ها بتوانند از آموزش‌های آنلاین استفاده کرده و صورت حضوری به مدرسه نروند.



نويسنده : پسر آریایی


راهکار توسعه صادرات غیر نفتی چیست؟

با وجود تنوع اقلیم و پتانسیل بالای بخش کشاورزی، امکان بی نیازی از درآمد‌های نفتی و تبدیل شدن به قطب کشاورزی دنیا با برنامه ریزی مدون وجود دارد که متاسفانه عوامل متعدد سد راه توسعه صادرات غیر نفتی شده است.

بسیاری از مسئولان براین باورند به رغم آنکه مساحت کشور هلند به اندازه ۲ استان گلستان و مازندران است، اما چند برابر کشاورزی ایران ارزآوری دارد که این‌امر نشان دهنده بی توجهی ما به این ظرفیت خدادادی است، درحالیکه در شرایط فعلی تحریم که صادرات نفت به حداقل خود رسیده، رونق تجارت غیر نفتی جایگزین مناسبی محسوب می‌شود.

با وجود موانع و چالش‌های متعدد پیش روی صادرات محصولات کشاورزی همچون نبود زیرساخت‌های لازم، سورتینگ، صنایع تبدیلی و تکمیلی، خام فروشی، فروش فله و دیگر عوامل، امسال شیوع ویروس کرونا و رعایت ضوابط و شرایط بهداشتی مشکلات متعددی ایجاد کرد چرا که در برخی مواقع کشور‌ها به سبب ترس از ورود محصول آلوده سخت گیری‌های خاص خود را داشتند، درحالیکه با ایجاد بستر مناسب باید به امر صادرات ادامه داد.



نويسنده : پسر آریایی


دستگاه سانترال و نرم افزار سانترال چیست؟

PBX به عنوان یک کانال ارتباطی عمل می کند. PBX برای کار با تلفن (داخلی و خارجی) در دفاتر ، دفاتر و دفاتر استفاده می شود و می تواند با توجه به نیازهای شرکت پیکربندی شود تا به درستی کار کند. آنها معمولاً از رایانه استفاده می کنند. به آن دستگاه مرکزی PBX نیز گفته می شود. در واقع ، PBX مخفف "Branch Gift" است که یک سیستم تلفنی خصوصی است. PBX برای شرکت های بزرگ عالی است و به مردم امکان می دهد با یکدیگر صحبت کنند.

PBX همچنین سیستم تلفنی را در داخل یک سازمان یا شرکت مدیریت می کند و آن را به بهترین شکل ممکن مدیریت می کند. همچنین تماس های خروجی را از طریق برنامه مدیریت و مدیریت می کند. توسعه PBX آسان یا دشوار نیست. تنها چیزی که مهم است این است که دستگاه باید در مکان مناسب مانند اتاق سرور باشد.

کنترل سیستم ارتباطی از طریق PBX آسان است. مهمترین وظیفه دستگاه سانترال پاناسونیک توزیع سیستم تلفنی بدون کمک افراد در بین مردم است. از طرف دیگر ، نظارت بر ارتباط تلفنی را می توان از این طریق بهبود بخشید. PBX زیرساخت هایی مانند مدیریت خط مانند توزیع و توزیع و همچنین تسهیل و پاسخگویی به تماس های مشتری را فراهم می کند. برای استفاده از این امکانات ، شما به یک دستگاه میان رده با اکثر تلفن های مرکزی نیاز دارید.



نويسنده : پسر آریایی


جان باختن ۲۹۱ نفر بر اثر گازگرفتگی در ۷ ماه گذشته

با سردتر شدن هوا و نزدیک شدن به فصل زمستان، سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص افزایش آمار تلفات مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در این ایام هشدار داد و بر لزوم استفاده درست از سیستم‌های گرمایشی تأکید کرد.

از آنجا که بیشتر مرگ‌های ناشی از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در نیمه دوم سال و به ویژه در فصل زمستان اتفاق می‌افتد، پزشکی قانونی از هموطنان درخواست کرد با رعایت نکات ایمنی و دقت در نصب و به کارگیری سیستم‌های گرمایشی، از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

مرگ ۲۹۱ نفر در هفت ماه

بر اساس آمار‌های موجود در هفت ماهه سال جاری ۲۹۱ نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در کشور جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات ۲۴۵ نفر بود، ۱۸.۸ درصد افزایش یافته است. از کل تلفات مسمومیت با گاز در هفت ماهه امسال، ۲۱۹ نفر مرد و ۷۲ نفر زن بودند.

همچنین در این مدت استان‌های تهران با ۵۰، آذربایجان شرقی با ۲۲ و فارس با ۱۹ فوتی بیشترین آمار تلفات مسمومیت با گاز را داشته اند. استان‌های البرز، خراسان رضوی و مرکزی نیز هرکدام با ۱۸ فوتی در رتبه بعدی آمار مسمومیت با گاز قرار می‌گیرند.



نويسنده : پسر آریایی


هیچ گونه کمبود انسولین در کشور نداریم

مسئولی در پاسخ به اینکه کمبود داروی انسولین در کشور صحت دارد یا خیر اظهار کرد: مشکلی که درخصوص داروی انسولین وجود دارد، سود کمی آن برای داروخانه‌های خصوصی است، کمبود عمومی داروی انسولین و مشکل واردات نیز وجود ندارد.

او با اشاره به اینکه آمپول انسولین به همان مقدار که تجویز می‌شود به بیماران داده می‌شود، گفت: معمولا داروخانه‌های در سطح شهر،داروی انسولین را نمی‌آورند، اما این دارو در داروخانه‌های هلال احمر و داروخانه‌های معین وزرات کشور در سراسر استان‌ها موجود است.

رئیس جمعیت هلال احمر بیان کرد: من در طی بازدید سر زده‌ای که از داروخانه مرکزی هلال احمر داشتم دیدم که مراجعه کنندگان برای تهیه انسولین مشکلی ندارند، مردم نگرانی بابت این مسئله نداشته باشند.



نويسنده : پسر آریایی


ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]