ویژگی های یک فر خوب


اول از همه بگم که استفاده از فرهای حرفه ای و مجزا از 5 سال پیش در ایران مرسوم بوده و قبل از آن بیشتر ما افق محدودی در مورد فر داشتیم اما به تدریج با آمدن غذای فرنگی که طبخ می شود. فرهای عمدتا حرفه ای، فرهای حرفه ای و گران قیمت جای خود را در آشپزخانه های ایرانی باز کرده اند تا جایی که اجاق های آشپزخانه جزء ضروری لوازم مورد نیاز بانوان این سرزمین شده است.

خدمات فرتوکار بوش یکی از ویژگی های استانداردی است که همیشه نتایج خوبی در پخت و پز خواهد داشت. در واقع ویژگی های پخت بدون چربی از طریق فناوری ویژه برق یا گاز، ماشین مدرن را با غذای زندگی سازگار می کند و نمی توان نگران استفاده صحیح از فر، اضافه وزن و چاقی بود. از طرفی استفاده حرفه ای از اجاق های مدرن آشپزخانه به شما این امکان را می دهد که به راحتی تمامی فست فودهای رستوران را با پلان های بسیار زیبا و مناسب در منزل طبخ کنید، علاوه بر پول، بارها و بارها ضرر خواهید کرد. و وعده های غذایی و وعده های غذایی روزمره در خانواده لذت بیشتری دارد.

اولین قدم در هر خرید، از جمله خرید یک فر خوب، اولویت بندی و رتبه بندی آنهاست. این بدان معناست که ما انتظارات خود را از اجاق گاز آشپزخانه خود می بینیم و آنها را در اولویت قرار می دهیم تا این انتظارات به یکدیگر مرتبط باشند.

به عنوان مثال، اگر استفاده شما از فر آشپزخانه به غذاهای ساده مانند مرغ پخته شده در فر، سیب زمینی پخته شده در فر و پیتزا محدود شود، در واقع فر به عنوان یک ابزار فرعی در آشپزخانه شما عمل می کند. بر اساس این اولویت ها، فرهای با کیفیت ایرانی و خانگی مانند فر بیمست، فر اخوان، فر استیل البرز را به شما پیشنهاد می کنیم.

حال اگر برای آشپزی ساده و معمولی به یک اجاق خوب آشپزخانه نیاز دارید و یا به دنبال غذاهای فرنگی خاص مانند استیک و ... هستید باید خرید هوشمندانه تری داشته باشید و هزینه بالایی برای آن پرداخت نکنید. فر لوکس و حرفه ای.

در واقع برای خرید یک اجاق گاز حرفه ای باید توانایی ها و تجربه قبلی خود را در نظر بگیرید، آنها استفاده از اجاق گاز را برای مصارف مختلف بسیار آسان کرده اند.

فر ویرپول، فر بوش، فر آریستون و اجاق گاز لتو از برندهای با کیفیت و مقرون به صرفه اجاق های حرفه ای آشپزخانه در بازار هستند.

مرحله دوم: پرسیدن از دوستان و اطلاع از تجربیات دیگران یکی از مهم ترین و مهم ترین ترفندها در هر مسابقه ای است. در واقع هیچ توصیه ای بهتر و دقیق تر از اندازه گیری کیفیت محصول و انتقال آن به شما پس از استفاده از محصول و آشنایی با عملکرد و عملکرد آن نیست. به همین منظور برای هر محصول در هایپرکیت صفحه نقد و بررسی ایجاد شده است تا شما مشتری گرامی با اطلاع از نظرات سایر کاربران در مورد محصول انتخابی خود اطمینان بیشتری کسب کنید.

مرحله سوم: خرید محصول از نمایندگی بوش معتبر با گارانتی اصلی و قیمت مناسب این اطمینان را به شما می دهد که کالای اورجینال خریداری کرده اید و خدمات پس از فروش دریافت خواهید کرد. به خصوص اگر محصولی که انتخاب می کنید کالای وارداتی باشد باید توجه داشته باشید که قطعات آن در ایران موجود نیست پس بهتر است فقط برندهای معتبر و استاندارد را انتخاب کنید تا بعدا مشکلی پیش نیاید.

مرحله چهارم: فقط از یک فروشگاه معتبر خرید کنید. نزدیک به یک سال است که به دلیل سخت گیری گمرک و تعرفه های بالا، قاچاق در بازار زیاد شده است. این بدان معناست که هرگز فریب قیمت های پایین را نخورید و مطمئن شوید که از فروشگاه های دارای مجوز از اتحادیه های صنفی مربوطه خرید می کنید و به شعار تبلیغاتی "پرداخت در هنگام تحویل" تکیه نمی کنند زیرا تمام دغدغه آنها تحویل محصول است. درب منزل شما و دریافت مبلغ، در حالی که فرآیند خرید است با تحویل به مشتری ختم نمی شود و البته اگر از فروشگاهی خرید کرده باشید که این کار را نمی کند. اگر مجوز ثبت شده داشته باشید، در صورت بروز مشکل هیچ کس مسئولیتی در قبال شما نخواهد داشت.



نويسنده : پسر آریایی


روش‌ها برای اختراع مجدد جواهرده رامسر


در استان مازندران و در 27 کیلومتری رامسر در دهستان سخت سر و در ارتفاعات 2000 متری البرز روستای جواهرده قرارگرفته است. این روستای منحصر بفرد در ارتفاعات بلندترین قله منطقه، سماموس ساخته شده است. برای دوستداران کوهنوردی نیز، قلههای سرخ تله، واژک سه براره رژه و قله سماموس را توصیه میکنیم. از روستای که به اطراف می رویم نوع پوشش از جنگلی به چمن زار و بوته زار تغییر می کند چون روستای جواهرده در دامنه کوه های سماموس قرار دارد و پوشش گیاهی آن با مناطق کوهستانی فرق دارد. منطقه تاریخی جواهرده منطقه ای جنگلی با درختان سرسبز و سر به فلک کشیده است،روستا از سه سمت به کوه راه داره که این به نوبه خود در نوع آب و هوا و به تبعیت آن پوشش گیاهی تاثیر بسزایی دارد ، پوشش گیاهی خاص منطقه و تاریخی و بکر بودن منطقه باعث شده روستای جواهرده نگین رشته کوهای البرز شمرده شود. برای رفتن به جواهر ده و آدرس جواهرده باید با ورود به مازندران از غرب رامسر شروع کنیم و 15 کیلومتر در جنوب رامسر حرکت کنیم و به جاده ای که شیبی تند داره و در اطرافش دره و رودخانه صفارود قرار دارد به روستا که نزدیک می شویم جاده کوهستانی می شود و پوشش گیاهان تغیر می کند. در جواهرده چکار کنیم؟ برای آشنایی بیشتر با شهر رامسر پیشنهاد می کنیم مطلب سیری در رامسر را مطالعه بفرمایید.

بیشتر ساکنین این منطقه را دیلمها و کرمانجها تشکیل میدهند و این روستای ییلاقی، حالا محل سکونت اهالی قدیمی منطقه است. جنگلهای اسرارآمیز با درختان تو در تو و آبشارهایی که ۷۵ متر ارتفاع دارند در کنار درههای عمیق، بخشی از طبیعت استان گلستان را تشکیل میدهند. گنبدهایی که بر فراز مساجد و بناهای تاریخی ایران دیده میشود، همه حالت گرد و منحنی دارند؛ اما گنبد بقعه شیخ زاهد از چندضلعیهای مختلف تشکیل شده است. دو نوع معماری در روستای جواهرده دیده می شود، نوع اول همانند فرهنگ معماری شمال ایران بدون حیاط هستند و از فضای مشترک بهره می برند صمیمت در بین روستاییان به حدی زیاد بوده است که در صورت نیاز از تنور مشترک نیز استفاده کرده اند؛ این نوع معماری خانه را به صورت منسجم و فشرده در کنار هم قرار داده است. در این مسجد قبرهایی نیز دیده می شود. زمستان آن نیز دیدنی و متفاوت است. منظورمان آن دسته از ویژگیهای نابی است که گردشگران و مسافران را از جای جای ایران و جهان به سمت خود میکشاند. آبشار زیارت فرصتی برای آرامش در دل طبیعت : استان گلستان یکی از بهترین استان های شمالی می باشد که دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است که همه ساله مسافران زیادی را به خود جذب می کند. بر این اساس میگویند فرضیهی جورده باطل است و همان جواهرده رامسر صحیح است. فرضیهی دیگر برای نام جواهرده در رامسر این است که در زمانهای قدیم، زنی به نام جواهر بر آن حاکمیت داشته است.

در معرفی شهر ساری و دیدنیهای زیبای این شهر میتوان ییلاقات اطراف آن را نام برد. یکی از معروفترین ییلاقات گیلان، ییلاق هلودشت املش است. تنکابن یکی از جاهای دیدنی مازندران است که از شمال به دریای خزر، از جنوب به رشته کوههای البرز، از شرق به شهرستان چالوس و از سمت غرب هم شهرستان رامسر میرسد. مردمان خونگرم و دوست داشتنی این منطقه با زبان طبری یا مازندرانی با لهجه ای خاص سخن می گویند که هرچه به طرف غرب این روستا پیش برویم گویشهای آنها گیلکی می شود. این پارک جنگلی در شهرستان نور، شهر چمستان درمسیر ییلاقی لاویج و در حد فاصل ۲/۵ کیلومتری از چمستان با موقعیتی که از شمال به جاده نور-چمستان، از جنوب به کوه و آب گرم لاویج، از شرق به جنگلهای چمستان واز غرب به لاویج رود و شهرک صنعتی چمستان منتهی می شود، واقع شده است. این مقابر باستانی در جاده بین رامسر و جواهرده قرار گرفته اند. از لحاظ موقعیتی جواهرده جایی بین مرز گیلان و مازندران قرار دارد. این روستای دیدنی که همانند بهشتی کوچک می ماند از مناطق تابستانی زیبا و دل انگیز کوهستانی سلسله کوهای البرز بوده که به علت قرارگرفتن در بین کوه و جنگل، گردگشران بسیاری را به خود جذب کرده است و افراد بسیاری را ترغیب نموده تا در این روستای خوش آب و هوا اقدام به رهن و اجاره ویلا جواهرده نمایند. روستای جواهرده به علت موقعیت جغرافیايي که دارد، گذشته از جاذبه های طبیعی و چشمه سارهای زیبا و مکان های تاریخی که دارد تنها چهار ماه از سال و به خصوص در تابستان مورد استقبال زیاد گردشگران ایرانی و خارجی است که البته این مکان کمتر به گردشگران خارجی معرفی شده است. تا چند سال پیش نه برق به جواهردشت راهی پیدا کرده بود، نه آب لوله کشی در اینجا وجود داشت.

ترکیب ساحل، جنگل و دریا، زیبایی این پارک را دوچندان کرده است. روستای لاویج، جنگل نور و آبشار حرم از جاذبه های گردشگری اطراف پارک جنگلی کشپل هستند. از ابتدای امر بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان محیط زیست بر این عقیده بودند که وی به دلیل عدم شناخت کافی از اوضاع سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و شناخت کم از محیط زیست استان، مدیریت درستی نخواهد داشت و با چالش مواجه خواهد شد تا اینکه اختلافات مابین عبدوس و تیموری در نحوه مدیریت در پارک ملی گلستان بالا گرفت که طبق اظهار نظر عبدوس آقای تیموری خودش را صاحب اختیارات ویژه میبیند و این ناهماهنگیها باعث آسیب رسیدن به نحوه مدیریت در پارک ملی گلستان شد، به نوعی که عبدوس برای جبران سرپیچیهای تیموری از دستورات وی، اسناد اداری و مالی (هزینههای بنزین و هزینههای ترمیم راه رنگی در جنگل) پارک ملی گلستان را با تاخیر پرداخت میکرد. تعداد روستاهای گیلان که اسم انها برگرفته از جیر و جئور است کم نیست و این اثبات کننده گفته کارشناسان است. آبشار لوه، در واقع مجموعهای از آبشارهای کوچک و بزرگ است. این روستای کوچک در ارتفاعات کلاردشت قرار دارد و در زمانی که هوای ابریست، روستا به اقیانوس ابر تبدیل میشود. پس از آن وارد جاده میرزا کوچک خان می شوید. دوستانی که قصد دارند از تهران یا شهرهای دیگر به این روستا بروند باید از جاده فیروزکوه و هراز به سمت استان بیبدیل مازندران حرکت کنند و به این روستا برسند. اگر قصد بازدید از دریاچه زیبای توشن را دارید، میتوانید کمی بیشتر وقت بگذارید و از جاذبههای گردشگری نزدیک به این دریاچه نیز دیدن کنید.

در اکثر ماههای سال هوای خنک و البته بیشتر سرد دارد. این روستا در زمستان تقریبا غیر قابل سکونت است به دلیل بارش زیاد و سرمای شدید این روستا فقط چهار ماه سال قابل سکونت است و در ماههای دیگر سال فقط چند نگهبان و سرایدار در آنجا زندگی می کنند. قعله مارکو علاوه بر جنبه تاریخی دارای چشم انداز خاص و منحصر به فردی است که زیباییهای موجود در اطراف آن چشم هر بینندهای را به خود جلب میکند، به دلیل وجود هوای گرم و شرجی منطقه در فصلهای گرم سال پیشنهاد میکنیم در ماههای خنک سال مانند اواخر زمستان و اوایل بهار به دیدن این مکان خارق العاده بروید. فراموش نکنید علاوه بر این، چندین جاذبه تاریخی هم در جواهرده برای بازدید گردشگران وجود دارد. اگر شما نیز به دنبال چنین مسیری میگردید، گردنه الماس را هرگز فراموش نکنید. برای مسافرتی راحت به این منطقه، خرید بلیط هواپیما رامسر را فراموش نکنید. برای مشاهده آدرس رامسر تا جواهرده بر روی لینک کلیک کنید. قدمت جواهر ده بر اساس قبرهای گبری به جا مانده در روستا، متعلق به قبل از اسلام است. پاییز جواهرده و بهار آن نیز بسیار دیدنی و لذتبخش است. بهترین زمان برای سفر به داماش که در منطقهای ییلاقی و کوهستانی قرار دارد، بهار و تابستان است. داماش آبوهوای مطبوع و دلپذیری دارد و در تابستان خیلی برای استراحت و فرار از گرمای هوا مناسب است. خیلی وحشتناکه ها؟چه جوری یه عده حاضرن برن از اونجا دیدن کنن؟ گنبد ۱۸ متری مخروطی گنبد قابوس، دو پوسته طراحی و ساخته شده که پوسته بیرونی آن، خیلی صاف است. دریا و جنگل در آنجا به هم پیوسته اند باید بازدید از هر دو را در برنامه تان قرار دهید.

برای آنهایی که وقت کافی دارند، گشتن در هر شهر و منطقه انتخاب جالبی است اما برای کسی که فقط یکی دو روز میخواهد در هتلی خوب اقامت داشته باشد و همزمان به ساحل و جنگل برود انتخاب یکجا سخت میشود. نگران امکانات داخل روستا نباشید، سطح امکانات خوب است و مردم بسیار مهماننوازی را ملاقات خواهید کرد. برای این سفرها نیازی نیست، نگران اقامت خود باشید. در طول مسیر سفر به جاده اسالم، نگران اقامت خود نباشید. در فاصله ۳۵ کیلومتری جاده اردبیل به طرف خلخال روستایی به نام بود آلالو وجود دارد که سه راهی دریاچه نئور است. از دیگر جاذبههای توریستی شهر رامسر میتوان به کاخ موزه رامسر، موزه عاج، موزه ظروف، ساحل رامسر، موزه مردم شناسی رامسر، موزه مردم شناسی شمال کشور، قلعه مارکوه، بلوار معلم، جنگل دالخانی، روستای اربکله، تله کابین رامسر و دریاچه سد میجران نام برد. شما در این مسیر به موازات ساحل به سمت رشت حرکت میکنید. اگر هم فقط هتل ترجیح می دهید، باید بگوییم که هتل در جنگل گیسوم یافت نمیشود لذا باید به شهرهای اطراف مانند رضوانشهر، اسالم یا رشت بروید. این دریاچه زیبا در نزدیکی شهر رشت و بعد از بقعه آقا سید شریف قرار گرفته است. مسیر سوم اما از روستای گرمابدر در نزدیکی فشم از توابع شهرستان شمیرانات شروع میشود که معمولا راه انتخابی عشایر و ساکنین بومی منطقه است و شما را به ورودی غربی پارک ملی لار میرساند. شغل ساکنین این منطقه زنبورداری و دامداری می باشد همچنین سوخت ساکنان این منطقه از شاخ و برگ های خشک درختان تامین می شود و به علت نبود برق روشنایی در شب با فانوس و چراغهای نفتی تامین میشود. شغل و پیشه مردم این روستا مانند اکثر روستاهای دیگر دامداری، کشاورزی و باغداری است و از جمله صنایع دستی آن می توان به نمدمالی، سفال، آهنگری و مسگری اشاره کرد.

معمولا کنار دریاچه، نمایشگاه انواع محصولات منطقه از صنایع دستی تا مواد غذایی برپا می شود که خالی از لطف نیست. در این طبیعت می توانید انواع عکس های زیبا و خوش رنگ و لعاب را ثبت کنید. کافه جنگلی محمد یکی از کافه های جنگلی و زیبای جنگل گیسوم به شمار می رود و در آن می توانید انواع نوشیدنی های گرم و سرد خوشمزه را امتحان کنید و از آنها لذت ببرید. این روستا از سه جهت با کوهستان در ارتباط است و در حال حاضر تنها مسیر ارتباطی آن راهی است که به سمت رامسر می رود البته از راه کوهستان با قزوین نیز در ارتباط است. منطقه ای که آبشارهای تل انبار را در خود جای داده، از بهترین جاذبه های گردشگری گرگان برای طبیعت گردان و کوهنوردان به شمار می رود. قدمت گورهایی که در منطقه اسطلکنار جواهرده قرار دارد، به ۲ هزار ساله می رسد. گورهایی که متعلق به سه هزار سال پیش هستند. مسجدی که قدمت آن را 700 سال تخمین زدهاند. طبق کاوش های باستان شناسی مسجد قدمت 700 ساله دارد که توسط یکی از بزرگان جواهرده به نام شل شریف که از نوادگان خاندان شل آقاخانی یا همان پور منصوری است ساخته شده است. نام روستا از واژگان اصیل گیلکی است که درباره معنی آن نظرات مختلفی وجود دارد.

دریاچه قو برکهی کوچکی بود که با کمکهای بخش خصوصی توسعه پیدا کرد و اکنون به شکل یک دریاچه مصنوعی درآمده است. در این بخش با روستاهای نزدیک ماسوله آشنا میشویم. به خصوص اگر بار اولتان است، حتما با یک فرد آشنا به کوهنوردی و جنگلنوردی بروید. در این منطقه از سوادکوه باغهای میوه در دل کوه قرار دارد که برای رفتن به این باغهای زیبا، باید به یک کوهنوردی در فضای مهآلود بروید. پس وقت را هدر ندهید، برای رفتن به این روستا باید عجله کرد. برای اجاره کلبه در روستای فیلبند میتوانید بهصورت غیر حضوری اقدام کنید و از طریق اینترنتی رزرو کلبه در فیلبند را انجام دهید. بیشک خرید از این بازارها، کمک به اقتصاد مردم منطقه خواهد بود؛ ضمن اینکه میتوانید از نزدیک با مردم بومی معاشرت کنید. پس تا آخر با ما همراه باشید. همه جای فیلبند دیدنی است؛ از دشت های بزرگ آن گرفته تا مناطقی که ابر آن را فرا می گیرد. یعنی اطراف شما را ابرها فرا گرفتهاند. اگر به این روستا رفتید و در اطراف خود ابرها را دیدید، تعجب نکنید. اگر تلفظ اسم این ییلاق برای شما هم دشوار است و معنی اولسبلنگاه را نمیدانید، آشنایی با وجه تسمیه آن میتواند برایتان جذاب باشد. جنگل دالخانی پس از طی 23 کیلومتر درمسیر ارتباطی و آسفالته جنت رودبار در کنار جاده قرار داردو حدود 600000 متر مربع مساحت داشته که برای احداث پارک جنگلی در نظر گرفته شده است و اکنون نیزبه عنوان یکی از تفرجگاههای مهم شهر رامسر مورد استفاده قرار می گیرد. غلامحسین معماریان در مورد خواص چوب و کاربرد آن در معمارى و سازه هاى طاقى مى نویسد: «چوب به عنوان یک عنصر کمکى در مورد مسایل ایستاى که احیانأ سازه های طاقى در پیش خواهند داشت در معماری مورد استفاده قرار گرفته است . در نوع اول که برگرفته از فرهنگ معماری شمال ایران است، خانه ها حیاط ندارند و از یک فضای مشترک استفاده می کنند.

مثل حالت قبل خانه ها به هم نزدیک نیستند و فضای بزرگی را به خود اختصاص داده اند. نوع دوم معماری به حالت خانه باغی است که مانند نوع اول به هم نزدیک نبوده و فضای بزرگی را به خود اختصاص داده است و امروزه نوع سومی نیز اضافه شده است که بدون توجه به معماری بومی منطقه، با طبقات زیاد در حال ساخت و افزایش هستند. آیا دلیل نام گذاری و شهرت زیاد این روستا را میدانید؟ عده ای هم حکومت کردن زنی دلیر و شیردل به نام جواهر در این روستا را دلیل اسم روستا می دانستند. اهالی این روستاها در فصلهای گرم، با پای پیاده و با اسب یا قاطر به فیلبند تردد میکنند اما به دلیل خطرناکبودن مسیر، تنها افراد محلی مسلط به مسیر میتوانند این فاصله را طی کنند. حدود 1350 گونه گیاهی و 302 گونه جانوری در پارک ملی وجود دارند که حیواناتی نظیر قوچ و میش و گراز در آن زندگی میکنند. این مدرس دانشگاه یاد آور شد : مساله مهم دیگر آن است اشیایی که با حفاری های غیر مجازی به دست آمده سابقه پیش از تاریخ را دارد و این نشان می دهد این منطقه در آن دوران شرایط سکونت را داشته است و طبیعت و آب و هوای این خطه هم گویای آن است در ادوار گذشته بشر زندگی می کرده است.

این مکان جزء جاذبه های بکری است که امکانات رفاهی در آن تعبیه نشده و باید چند ساعتی برای دسترسی به امکانات پیاده روی کرده و زحمت بکشید. رستوران گردی یکی از عادات و تفریحات جذاب مردم ایران است که جواهرده با ارائه کافه ها و رستوران های محلی لذت سفر را برای گردشگران چند برابر کرده است. اگر تنها به دنبال انجام این تفریحات میباشید، بهتر است مقصد دیگری را برگزینید. طبیعت زیبای جواهرده در شهر رامسر، تمام آن چیزی است که طبیعتگردان میخواهند. متاسفانه برخی از افراد در پیک نیکهای خود، زبالهها را در دل طبیعت رها میکنند که به آلودگی و تخریب محیط زیست میانجامد. این آبشارها، آب آشامیدنی بخشهایی از منطقه را فراهم میکنند. این پل تاریخی در یک منطقه سرسبز، خوش آب و هوا و دلنشین است. در همان دوران مسیر غیر قابل دسترس جواهرده حتی پای میرزاکوچک خان و همراهانش را به این منطقه کشاند که حتی سنگ یادمانی هم در جواهرده برای گرامیداشت یاران جنگل، نصب شده است. بعد از گذر کردن از سه راهی فلسطین، در مسیر جاده جواهرده رامسر خواهید بود. در دهه 40 برای اولین بار جاده شوسه روستا توسط مهندسان آلمانی ساخته شد و به تدریج شهرت زیبایی و بکر بودن جواهرده همه جای ایران پیچید. من نمیدانم منتظر چه هستند اینکه یکی از ستونها خراب شود و سقف سوراخ شود تا کسی به فکر مسجد بیفتد و برای ثبت آن اقدامی کند؟

این تپه در روستای لاهور قرار دارد و در فهرست آثار ملی کشور نیز به ثبت رسیده است. پل شاهعباسی همانطور که از نامش پیداست یادگار دوران پادشاهی شاه عباس صفوی است که بر روی رودخانه کسیلیان بنا شده که به بهشهر مازندران متصل میشود. از دوران اسلامی هم مسجد آدینه به یادگار مانده است که باز شاهدی بر تاریخ جواهرده است. و در اولین اقدام بعد از آن، به دنبال رد و اثری از هر گونه چهارچرخ در آن حوالی گشت تا عکسی به یادگار با آن بگیرد. حتی بهتر است لباس گرم با خود به همراه داشته باشید. حداقل ارتفاع پارک در تنگراه و حداکثر آن در قله دیورکجی ۲,۴۱۱ متر است. آب رودخانه ورزان، یکی از شاخه های اصلی رودخانه لیسار، که از چشمه های بالا دستی ییلاق سر چشمه گرفته است در مسیر خود هنگام ریزش از صخره های عظیم ورزان آبشار زیبا و دیدنی را به وجود می آورد و ارتفاعی بیش از 100 متر دارد. مسیر دسترسی به این روستا در اکثر مواقع غرق در مه و ابر بوده که سوژهای ناب برای عکاسی در اختیار شما قرار خواهد داد. به استان زیبای مازندران که بروید، روستاهای دیدنی بسیاری را خواهید دید که جنگل و کوه و ابر و آب را با هم در یک جا جمع کردهاند و این خیرهکننده است. همچنین “آبشار لارچشمه” ارتفاعی معادل ۶ متر دارد و مسیر آن از میان درختان و جنگل سرسبز اطراف عبور میکند. تماشای این آبشار جذاب خستگی پیادهروی چندساعته در جنگل را از تنتان بیرون میکند.

Free vector flat design mother duck and her little ducklings پرندگان میخوانند و صدای آب، موسیقی طبیعت را کامل میکند. از جذاب ترین مناطق طبیعت گردی در سوادکوه، جنگل هلی دار است. بیان میکنیم. در پایان مطلب نیز با پاسخ به سؤال جنگل کشپل کجاست؟ وی با بیان این که برای ارتقاء تکنولوژی سایتهای استان از محل اعتبارات طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی (USO) سرمایهگذاری شده است، بیان داشت: جمعیت ۷۵۱ نفری در ۲۷۲ خانوار از این روستا از اینترنت پرسرعت نسل چهارم بهره مند شدند. جمعیت 10 هزار نفری روستا نشان از رشد گردشگری بالای جواهرده دارد. نیروگاههای منطقه برای تولید متوسط سالانه 150 هزار مگاوات ساعت انرژی برق- آبی به آب این سد نیاز دارد. این روستا از سطح دریا حدود ۱۳۲۰ متر ارتفاع دارد و در منطقه ییلاقی کوهستانی و جنگلی استان مازندران واقع شده است. اکبر جوجه رامسر در خیابان امام خمینی واقع شده است. جالب اینجاست که برخی نیز بر این عقیده هستند که جواهرده در واقع جاوادهار بوده که جاوا به معنای گندم و دهار به معنای شکاف کوه است. جالب است بدانید در روزگاری که ساخت چنین پلی مستلزم امکانات و شیوه های نوینی بود، بدون استفاده از هیچ فولاد یا سازه فلزی پل ساخته شد و تنها مصالح آن شامل سیمان، آجر، ملات و شن بود. این بنا دارای سبک معماری بومی، مسکونی و تکیه های دوره ی قاجار بوده و مصالح به کار رفته در آن، چوب، آجر و سفال است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از اجاره ون تا شمال ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.



نويسنده : پسر آریایی


آکواریوم دبی - نمای کلی


Dubai 🇦🇪 Downtown [ 4K ] Walking tour around Dubai Mall یک منطقه مسکونی، تجاری و سرگرمی که تمام برندهای مطرح دنیا مانند زارا، اِچ اند اِم، تاپشاپ، کوچ، دیکِیاِنوای و برند لوازم خانگی ایکیا در آنجا شعبه دارند. مهمانان می توانند با خدمات میزگردشگری سافاری هیجان انگیزی را تجربه نمایند و یا در مرکز سلامت و اسپای هتل از خدمات ماساژدرمانی آرامش بخش جهت تسکین روح و جان خود بهره برند ، در زمین تنیس و یا مرکز تناسب اندام هتل به ورزش بپردازند و یا در پیست اسکی آب و هوای سرد و یخبندان را در سرزمین کویری دبی تجربه نمایند . از دریاچه عشق دبی به هر سمتی نگاه می کنید، تا جایی که چشم کار می کند، فقط شن است و شما سکون آرامش را می بینید. هتل بینالمللی زاین (Zain International Hotel): این هتل سه ستاره دارای 21 مدل اتاق متنوع است که قیمت پایهی آن زیر یک میلیون تومان بوده و جایی بسیار شیک و تمیز برای اقامت در دبی است. شاید باورتان نشود اما قیمت هتل دبی ممکن است زیر یک میلیون تومان برای یک نفر باشد و این بسته به شماست که چگونه در میان هتل های دبی گزینهی مورد نظر خود را انتخاب کنید. هتل اورکا (Eureka Hotel): یکی از هتل های دبی و در دستهی هتل در دبی ارزان قرار میگیرد.

زمین تنیس و باشگاه گلف در نزدیکی هتل قرار گرفتهاند و برای علاقهمندان به ورزش انتخاباین هتل یک گزینهی عالی بهحساب میآید. در این ساحل کابینهایی تهیه شده که برای گرفتن آفتاب و استراحت میتوانید از آنها استفاده کنید. در صورتی که خانواده بزرگتری نیز داشته باشید میتوانید در سوئیتهای هشت نفره هتل لگولند دبی اقامت داشته باشید. برج خلیفه در یکی از بهترین مناطق دبی برای اقامت قرار گرفته است. آپارتمانهای ویدا دبی مال در انواع واحدهای یک خوابه، دو خوابه، سه خوابه و چهار خوابه در اختیار ساکنان قرار میگیرند. لازم به ذکر است که برای اجاره یک آپارتمان لوکس و مجلل در دبی باید حدود 5000 دلار در ماه هزینه کنید. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر راجع به این هتل هستید، می توانید به مطلب برج العرب، لوکس ترین هتل جهان مراجعه نمایید. تنها گذرنامه و اطلاعات هر مسافر نیاز است. اما برای رزرو هتل در دبی نیاز به داشتن درهم نیست. هتل گلف استار (Gulf Star Hotel): یک هتل در دبی ارزان دو ستاره است که در جستجوی هتل دبی با قیمت ارزان پیدا میشود. کافی است نگاهی بهشان بیندازید تا دریابید چه اقامت کمنظیری انتظار شما اجاره خودرو در دبی را میکشد. در حقیقت دبی به عنوان یک شهر توریستی با تعداد گردشگر فراوان، دارای انواع مختلف اقامتگاه است که شما باید برای هتل دبی رزرو به خوبی آنها را بشناسید و بدانید که در کجای شهر قصد اقامت دارید. ویزای توریستی دبی میتواند برای ورود کوتاه مدت یا ورود بلند مدت باشد و بنابراین قیمتهای آنها با همدیگر متفاوت است. طراحی منحصر به فرد این ساختمان توسطJunus Rostock ، به گونه ای می باشد که توانایی تبدیل شدن به 3 حالت مختلف را دارا باشد برای مثال می تواند از سالن نمایش تئاتر به سالن کنسرت تغییر یابد و از سالن کنسرت به سالن مسطحی مناسب برای برگزاری مراسم ها ، ضیافت و یا همایش های مختلف مبدل گردد .

بلیط های آن را به صورت آنلاین تا ساعت 15:30 و حضورا تا ساعت 17 می توانید تهیه کنید. شما از طریق همراهی با فلایتیو و جستجوی هتل دبی، میتوانید با انواع هتل در دبی آشنا شده و قیمت هتل دبی را بررسی کنید. هتل رویالتون (Royalton Hotel): این هتل دبی دو ستاره دارد و در جستجوی هتل دبی یک هتل دبی ارزان به شمار میآید که شما میتوانید با بررسی قیمت آن، برای رزرو آن اقدام کنید. شما میتوانید بر اساس هزینه و سلیقهتان در میان هتل های دبی، به جستجوی هتل دبی و هتل دبی ارزان بپردازید و برای هتل دبی رزرو اقدام کنید. از آنجایی که در فلایتیو قیمت هتل دبی برای انواع اتاقهای هتل دبی مشخص است، شما میتوانید به راحتی و سادگی گزینهی مناسب خود را پیدا کرده و به رزرو هتل دبی بپردازید. برای دسترسی به دبی مال میتوانید از طریق خیابان دو طبقه دوحه به این مکان برسید. بنابراین بهترین راه برای داشتن یک اقامت ایده آل مشخص کردن سطح توقعات و انتظارات از هتل است. این دهکده یکی از بهترین مکانها برای تفریح در دبی به شمار میرود و افراد با هر سن و سالی در این مکان میتوانند اوقات خوشی را در این دهکده تجربه کنند. قطعاً تفریح و انجام بازی های آبی در میان سرزمینی گرم، می تواند موضوعی لذت بخش باشد. در این قسمت همچنین در کنار تفریح می توانید از رستوران ها، کافه ها و همچنین فروشگاه های موجود نیز استفاده نمایید. این مرکز با بیش از 1200فروشگاه و جاذبه های مطابق با استاندادهای جهانی انقلابی در میان مراکز خرید مدرن می­­باشد.

بیشتر مراکز خرید دبی، مکانی برای بازی و سرگرمی کودکان در سنین مختلف دارند.- روزهای جمعه بسیاری از فروشگاهها و مغازهها دیرتر از همیشه، یعنی از ساعت ۱۴ شروع به کار میکنند. وقتی که دلیل این کار را از وی پرسیدیم، وی گفت که با این کار کسی نمیتواند منشاء پولها را کشف کند. در اینجا به شما 9 نمونه از هتل در دبی ارزان را معرفی میکنیم. این محل به انتخاب سایت معروف تریپ ادوایزر (Trip Advisor) در سال 2018 بهعنوان یکی از بهترین دیدنی های دبی معرفی شده است. اما در این کشور می توانید مکان های تفریحی بسیار زیادی از جمله اولین پیست اسکی سرپوشیده در دنیا را پیدا کنید. این جمله معروف هنگام سفر به دبی و انتخاب هتل مصداق پیدا میکند. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. اگر اهل هیجان هستید سافاری بهترین انتخاب هنگام مسافرت به دبی برای شما خواهد بود. اگر به دنبال مدرنیته هستید، مرکز شهر، مارینا دبی و بندر تجاری انتخاب بهتری است. این بنا که در سال ۱۹۵۵ به عنوان اقامتگاه تابستانی شیخ رشید بن سعید آل مکتوم، از بلوکهای مرجانی و گچ و با دکوراسیونی الهامگرفته از طبیعت ساخته شد، درک بهتری از شیوهی زندگی پرطرفدار حاکمان دبی را برایتان فراهم میکند. منبع عکس: سایت burjkhalifa.aeبرج خلیفه در شهر دبی امارات متحده عربی و در بلوار شیخ محمد بن راشد یک، درست کنار دبی مال قرار دارد.

نزدیکی به مراکز خرید، نزدیکی به وسایل حمل و نقل عمومی، قرار گرفتن در یکی از بهترین منطقههای دبی، معماری خارقالعاده، امکانات عالی و … بزرگترین پیستهای اسکی سرپوشیده دنیا، بیش از 90 رستوران و فروشگاه مواد غذایی، مجیک پلنت، سینما، سالن تئاتر و مراکز هنری از فضاهای سرگرمکننده این مکان است. از امکانات تفریحی دوبی مال میتوانیم به پیست اسکی روی یخ، آکواریوم، باغ وحش زیر آب، سینما، شهربازی و سالنهای غذاخوری اشاره کنیم. یکی از بزرگ ترین آکواریوم ها و باغ وحش زیر آب دنیا، در دبی مال قرار گرفته است. فقط به خاطر داشته باشید برای غواصی باید حداقل ۱۰ سال سن داشته باشید و در سلامت کامل بدن قرار داشته باشید. این دسته از بازدیدکنندگان بدون معطلی در صفهای بازدید و به طور اختصاصی به طبقات بالایی برج هدایت میشوند. بازدیدکنندگان می توانند از 5 طبقه آن دیدن کنند و بقیه طبقات به بخش اداری و قسمت VIP مربوط می شود. شهربازی آی ام جی توسط شرکت الیاس و مصطفی گلهداری (IMG) ساخته شده و بخشی از پروژه شهر عرب و دبیلند است که بهدنبال بحران مالی سال ۲۰۰۸ متوقف شد. 5- هادی عرب قبادی می گوید: قرار بود در بهینه سازی صدها هزار نسخه کتاب برای کودکان منتشر کنیم که به جای آن 25 هزار نسخه چاپ شد و مابه التفاوت 350 میلیون تومانی بابت تسویه مطالبات حسن معادی خواه( نشرذره ) به وی پرداخت گردید. اين دو جاذبه هر دو در بخش جنوبی پارک قرار دارند. موزه آینده دبی یکی از این ساختمانها است که در فوریه ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۱) به بهرهبرداری رسید و از آن زمان تاکنون به یکی از بهترین جاذبه های گردشگری دبی تبدیل شده است.

از مهم ترین جاذبه های این شهر می توان به آکواریوم دبی اشاره نمود. یکی از جذابترین بخشهای آکواریوم دبی را باید تونل شیشهای ۲۷۰ درجه دانست که ۴۸ متر طول دارد و دنیایی مشابه درون اقیانوس را برای شما تداعی میکند. اراده نظام جمهوری اسلامی برای برخورد با این آقازادة مفسد، قاطع و بران است و ما امیدواریم اجرای عدالت برای مهدی هاشمی از همین دادگاه شروع شود و در نهایت به برخورد قاطع و پشیمان کننده برای مهدی هاشمی خاتمه یابد. شهربازی آی ام جی، با همکاری سینماهای Novo، نهایت تجربه سینمایی را برای بازدیدکنندگان خود به ارمغان آورده است. همین موضوع سبب میشود تا بازدیدکنندگان بتوانند این هنر اصیل ایرانی را خریداری کرده و با خود به منزل ببرند. Superior Room: این اتاقها فضای ۳۴ متری داشته و یک میز ناهار خوری با صندلی های دو نفره، حمام بزرگ با سنگ مرمر، اینترنت بی سیم پرسرعت، تلویزیون صفحه تخت، DVD player، صندوق امانات داخل اتاق، مینی بار و انبار را در خود دارند. اتاق های گراند لوکس که به تازگی بازسازی شده اند با فضای بزرگ و راحت، یک اتاق مطالعه، اتاق نشیمن جداگانه، اینترنت گرسرعت با قابلیت دانلود فیلم و سریال، تلویزیون با صفحه نمایش ۴۶ اینچ و منوی غذاخوری داخل اتاق تجهیز شدهاند. اتاق نشیمن راحت، حمام بزرگ مرمر به همراه دوش و وان مجزا ای اینترنت بی سیم پرسرعت، تلویزیون صفحه تخت، DVD player، صندوق امانات داخل اتاق، مینی بار، قهوه و چای ساز از امکانات اتاقهای دلوکس هستند. در ابتدا وارد یک تونل سر پوشیده تاریک شده و سپس وارد یک محیط باز می شود و بعد از عبور از پیچ های هیجان انگیز به درون رودخانه خورشان وارد می شوید. امارات مال بعد از دبی مال و مرکز خرید سیتی استارز که واقع در کشور مصر است از بزرگترین مرکز خریدهای خاورمیانه بهشمار میآید.

درهم واحد پولی امارات است. واحد پولی امارات و دبی چیست؟ شهر ابوظبی به عنوان یکی از پیشگامان تغییرات عمرانی اساسی در کشور امارات بود که در سایه شیخ خلیفه ابن زاید، کمک های نقدی و عمرانی زیادی هم از جانب ابوظبی برای ساخت برج خلیفه دبی ارسال شد. می توانید تغذیه کوسه های جوان را تماشا کنید، غواصان با سطل های ماهی، کوسه ها را جذب می کنند. برای مثال برای طلاهایی که طرح های پیچیده تری دارند، نمی توانید تخفیف زیادی بگیرید. از جمله تفریحات این پارک می توان به رودخانه مصنوعی و سرسره های آبی آن اشاره داشت. ۳۰۰ کوسه از جمله بزرگترین مجموعه از کوسه ببری یا Tiger Sharks در آن زندگی می کنند. باشگاه بدنسازی با کاملترین وسایل، زمین تنیس و فضای پیاده روی از امکانات مجموعه ورزشی هتل هستند. این مرکز خرید در چند قدمی هتل قرار گرفته و با پیست اسکی خود که در میان بیابانهای دبی ساخته شده توانسته توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب کند. اتاقهای هتل نیز هر یک با به روزترین تجهیزات هتلی تزیین شده و علاوه بر سرویس خواب راحت و فضای کافی چهرهای دیدنی از دبی را مقابل چشم میهمانان قرار میدهند. این هتل تنها تا ایستگاه مترو 5 دقیقه فاصله دارد، از این جهت گردشگران میتوانند دسترسی سادهای به نقاط مختلف شهر برای دیدن جاذبههای توریستی داشته باشند. موزه آینده دبی یک موزه زنده است که قصد دارد با برقراری پیوند میان اندیشمندان و متخصصان سراسر دنیا در تشکیل یک جنبش عمیق روشنفکرانه یاریرسان باشد و به عنوان یک محل آزمایش برای نسلهای آینده جهت خلق راهکارهایی بدیع برای چالشهای پیش روی جامعه عمل کند. هر چه به مقاصد گردشگری نزدیکتر باشیم، در هزینهی سفر صرفهجویی چشمگیرتری را انجام دادیم. هتل سافرون (Saffron Hotel): یک هتل دبی ارزان دو ستاره در است که با قیمت مناسب زیر یک میلیون تومان برای هر نفر، یک اقامتگاه عالی و ارزان برای سفر به دبی به شمار میآید.

دوشنبه ها و چهارشنبه ها روز خانم ها است که فقط خانم ها، و کودکان زیر چهار سال مجاز هستند. نور پردازی فوق العاده آبشار دبی مال، چه در هنگام روز و چه در هنگام شب بسیار دیدنی و خیره کننده می باشد. این سالن معماری خاص خود را دارد و در ساخت آن، از شیشه های شفاف ویژه ای استفاده شده که حداکثر نور طبیعی را به فضای داخلی می کشاند. مسجد جمیرا بهخصوص در ساعات غروب و شب جلوه دیگری دارد و با نور به زیبایی تزیین شده است. با دسترسی مستقیم به امارات مال ، هتل 5 ستاره کمپینسکی به فاصله 5 دقیقه پیاده از ایستگاه مترو امارات مال ، در نزدیکی مرکز شهر دبی و مارینا و جمیرا پالم قرار گرفته است. دبی معروف ترین شهر در کشور امارات است که هر سال مورد بازدید تعداد زیادی از گردشگران قرار می گیرد. از آنجا که صنعت گردشگری یکی از استراتژیهای مهم امیرنشین دبی برای سرازیری دلار به امارات متحده است، هتلهای لوکس و باکیفیتی در این منطقه ساخته شده است. هتل کمپنیسکی امارات مال دبی از بهترین هتلهای دبی است که با امکانات لوکس از میهمانانش پذیرایی میکند. هتلی با ساختمان سفید و لوکس که هارمونی، نظم، ظرافت و خلاقیت را میتوان در تمامی قسمتهای آن مشاهده کرد.



نويسنده : پسر آریایی


انتشار مویرگی چیست؟ تجزیه و تحلیل اصول انتشار مویرگی


استفاده از سیستم مویرگی بهترین راه برای انتقال محصولات و خدمات به مصرف کنندگان است. سیستم توزیع مویرگی یک سیستم خرید و فروش مستقیم است که به مشتریان امکان خرید مستقیم و عمده را می دهد. این نوع خرید و فروش برای هر دو طرف جواب می دهد.

برای موثرترین سیستم انتشار مویرگی، باید محصولی را انتخاب کرد که در طول سال ها جذابیت خود را حفظ کند، چیزی که همه به آن نیاز دارند. هر چه محصول جذاب تر باشد، سیستم مویرگی در دراز مدت مفیدتر خواهد بود.

لازم نیست سیستم انتشار مویرگی به یک طرفه محدود شود. بهترین روش توزیع مویرگی، توزیع تک و گسترده محصول با تجزیه و تحلیل منطقه، مشتریان و محل کالا و خدمات است. دستیابی به رضایت مشتری یکی از مهمترین اهداف هر فروشنده ای است و به یاد داشته باشید که هر مشتری وفادار احساسات خوب خود را در مورد یک خرید با پنج نفر و هر مشتری ناراضی با ده تا یازده نفر دیگر به اشتراک می گذارد.احساس منفی خود را با آنها در میان بگذارید. رضایت.

از مفهوم سیستم توزیع مویرگی می توان نتیجه گرفت که یک سیستم فروش و ارائه خدمات و کالا به مشتریان می باشد.با ما همراه باشید تا با برخی از اصول و اصول توزیع مویرگی آشنا شوید.

برخی از اصول انتشار مویرگی

یکی از اهداف و اصول اصلی سیستم توزیع مویرگی، بهره گیری از خروجی های موجود برای پوشش دادن بیشترین قسمت بازار است.

اصل دیگر زمان استفاده از سیستم است. در اکثر مواقع اگر محصول مورد تقاضا زیاد باشد و برندهای زیادی آن را عرضه کنند، سیستم توزیع مویرگی تاثیر مثبتی دارد.

در توزیع مویرگی باید به این اصل توجه کنید، توزیع محصول باید بسیار گسترده انجام شود تا مشتری به محصول موجود ترغیب شود.

یکی دیگر از اصول توزیع سرمایه، انتخاب صحیح نقطه توزیع محصول است. اغلب برای غذا و نوشیدنی، این سیستم را می توان به طور مثبت اعمال کرد.

شناخت موقعیت شما در بازار رقابتی از دیگر اصول توزیع مویرگی است. زیرا با شناخت و تحلیل موقعیت خود می توانید آن را ارتقا دهید و حوزه فعالیت خود را گسترش دهید.

قیمت گذاری محصول یکی از قوی ترین استراتژی ها در سیستم توزیع مویرگی است. شما باید محصولات را بر اساس نظرات مشتریان قیمت گذاری کنید نه هزینه و قیمت نهایی.

یکی از اصول توزیع مویرگی که در بحث توزیع و توزیع به شما کمک زیادی می کند، شناخت و تقسیم بندی مشتریان است.

انتشار مویرگی چیست؟ برای مطالعه اصول و قوانین انتشار مویرگی

برای موثرترین سیستم انتشار مویرگی، لازم است محصولی انتخاب شود که جذابیت خود را برای سالیان طولانی حفظ کند و مورد نیاز همه باشد. هر چه محصول جذابتر باشد، در دراز مدت سود بیشتری از سیستم مویرگی دریافت خواهد شد.

انتشار مویرگی چیست؟ بررسی اصول و قوانین انتشار مویرگی

دیده بان ایران - سیستم تحویل مویرگی در واقع راهی است که کالا و خدمات طی می کند تا به دست مصرف کنندگان برسد. سیستم تحویل مویرگی یک سیستم خرید و فروش مستقیم است که به مشتریان امکان خرید مستقیم و عمده را می دهد. مهمترین هدف این روش ممکن است توزیع گسترده محصول در بازار باشد این نوع خرید و فروش برای هر دو طرف سودمند است

برای موثرترین سیستم انتشار مویرگی، باید محصولی را انتخاب کنید که جذابیت خود را برای سالیان طولانی حفظ کند و مورد نیاز همه باشد. هر چه محصول جذاب تر باشد، در دراز مدت از سیستم مویرگی سود بیشتری خواهید برد.

سیستم های انتشار مویرگی نباید به یک جهت محدود شود. بهترین روش توزیع مویرگی این است که با تجزیه و تحلیل منطقه، مشتریان و موقعیت کالا و خدمات، توزیع منحصر به فرد و گسترده ای از محصول داشته باشید. دستیابی به رضایت مشتری یکی از مهمترین اهداف هر فروشنده است و به یاد داشته باشید که هر مشتری وفادار احساس خوبی در مورد خرید خود با پنج نفر به اشتراک می گذارد و هر مشتری ناراضی احساس منفی خود را با ده تا یازده نفر به اشتراک می گذارد. پس سعی کنید مشتری پیدا کنید. رضایت

از مفهوم سیستم توزیع ریشه می توان نتیجه گرفت که فرآیند فروش و ارائه خدمات و محصولات به مشتریان است. با ما همراه باشید تا شما را با قوانین و اصول تقسیم ریشه آشنا کنیم.

برخی از اصول انتشار مویرگی

یکی از اهداف و اصول اصلی در سیستم های توزیع مویرگی، بهره گیری از نقاط فروش موجود برای پوشش اکثریت بازار است.

اصل دیگر زمان استفاده از این سیستم است. در اکثر مواقع اگر محصول مورد تقاضا زیاد باشد و برندهای زیادی آن را حمل کنند، سیستم گردش مویرگی تاثیر مثبتی خواهد داشت.

در توزیع مویرگی باید این قانون رعایت شود، توزیع محصول باید خیلی خوب انجام شود تا مشتری به محصول موجود تشویق شود.

یکی دیگر از اصول تحویل مویرگی، انتخاب صحیح محل تحویل محصول است. برای غذاها و نوشیدنی ها به طور کلی می توان از این روش به صورت مثبت استفاده کرد.

شناخت موقعیت خود در بازار رقابتی یکی از اصول توزیع مویرگی است. زیرا با شناخت و تجزیه و تحلیل محیط خود می توانید کسب و کار خود را بهبود بخشیده و رشد دهید.

قیمت گذاری محصول یکی از سنگین ترین استراتژی ها در سیستم های توزیع مویرگی است. شما باید محصولات خود را با مطالعه، ارزیابی و توجه به نظرات مشتریان قیمت گذاری کنید نه بر اساس هزینه و قیمت نهایی.

یکی از اصول توزیع مویرگی که در توزیع و توزیع به شما کمک زیادی می کند شناخت و طبقه بندی مشتریان است. طبقه بندی مشتریان در بازارهای خرید مختلف برای هدف گذاری در توزیع محصول مناسب است.


خلاصه قوانین توزیع سرمایه

پولز یک شرکت توزیع است که در دست اینترنت و وسیله ای برای توزیع کالا و خدمات است. امروزه شرکت های زیادی هستند که با استفاده از سیستم های نوآورانه و مدرن به موفقیت دست یافته اند. یکی از دلایل موفقیت شرکت ها استفاده از طرح توزیع مویرگی جامع است که بتواند تمامی قسمت های سیستم را پوشش دهد.

تنظیم سیستم تحویل مویرگی از جمله راهکارهایی است که به سلامت سیستم مویرگی کمک می کند. در زیر برخی از این روش ها آورده شده است.

هزینه های توزیع مویرگی را به طور دقیق محاسبه کنید تا با مسائل مالی و حسابرسی مواجه نشوید.

پس از اتمام کار، قرارداد را امضا کنید تا بتوانید بدون هیچ مشکلی رسیدهای خود را جمع آوری کنید.

منطقه جغرافیایی، جنسیت و فرهنگ، قدرت خرید و غیره در سیستم توزیع مویرگی. عواملی مانند

قوانین وزن دهی را برای جلوگیری از مشکلات توضیح دهید.

مراجعه به صفحه مقاله: https://rastaksoft.com/



نويسنده : پسر آریایی


راهنمای کامل بهترین روش پاکسازی صورت در ۷ مرحله


پاکسازی مناسب و به موقع برای داشتن پوستی سالم و جوان ضروری است. این لایه نازک و حساس بدن نیاز به توجه و مراقبت شما دارد. اگر وقت ندارید برای شستشوی صورت خود به سالن های زیبایی بروید، ما راه هایی را به شما نشان می دهیم تا نتایج شگفت انگیزی برای پوست خود داشته باشید.

با کمک این دستورالعمل 7 مرحله ای قادر خواهید بود تمامی مراحل پاکسازی صورت را در منزل با کیفیت یک سالن حرفه ای انجام دهید.



پاکسازی صورت در هفت مرحله

فوم پاک کننده صورت پوست شما را تمیز می کند. علاوه بر بازسازی و تحریک سلول ها، عملکردهای آبرسانی و تغذیه را نیز انجام می دهد. در نتیجه پوست و چهره شما روشن تر می شود.

جالب است بدانید که پاکسازی پوست صورت باعث کاهش استرس و روشن شدن پوست نیز می شود.

احساس خوشایندی بعد از ماساژ صورت در سالن زیبایی و البته بازگشت به خانه با پوستی صاف و بی نظیر. اما شاید ما زمان و پول لازم برای مراقبت از پوست سالن را نداریم. و ما نمی توانیم از درمان های اسپا و پاکسازی پوست در یک سالن زیبایی حرفه ای لذت ببریم. با این حال، به یاد داشته باشید که پوست شما همیشه نیاز به مراقبت دارد. با سلامتی بدرخشید..


اما خبر خوب این است که می توانید فرآیند پاکسازی صورت را به طور کامل در خانه انجام دهید و نتایج مشابهی بگیرید. فقط قدم به قدم پیش بروید و تمام مراحل را به درستی انجام دهید.

برای شروع، موهای خود را از صورت خود جدا کرده و با هدبند محکم کنید.

مرحله 1: پاکسازی: تمیز کردن

قبل از شروع تمیز کردن صورت، آلودگی، آرایش و سایر محصولات را به طور کامل از روی پوست پاک کنید. برای این کار می توانید از دستمال های پاک کننده آرایش استفاده کنید.

سپس با استفاده از پاک کننده های روغنی یا روغن های مخصوص صورت مانند روغن نارگیل یا روغن زیتون، سطح پوست را به آرامی پاک کرده و لایه برداری کنید. حتی کوچکترین ذرات باقی مانده روی پوست را پاک می کند. در نهایت از یک ژل یا ژل ملایم صورت استفاده کنید و سپس صورت خود را با آب گرم بشویید.



مرحله 2 پاکسازی صورت: لایه برداری

لایه برداری پوست با اسکراب ملایم به حذف سلول های مرده و صاف تر و شفاف تر شدن پوست کمک می کند. مقداری از اسکراب صورت به اندازه یک نخود بردارید و صورت و گردن خود را به آرامی با حرکات دایره ای به مدت 30 ثانیه ماساژ دهید. سپس اسکراب را با آب گرم بشویید. مخصوصاً بینی و چانه را خوب بشویید تا کاملاً پاک شود و افکار سیاه و آلودگی از سطح پوست پاک شود.


مرحله 3: پاکسازی پوست: ماساژ صورت

روش های پاکسازی صورت بدون ماساژ کامل نمی شود. به هر حال، ماساژ لذت بخش ترین قسمت داستان است. این مرحله برای افزایش جریان خون و بهبود عملکرد عضلات صورت ضروری است. ماساژ صورت باعث تقویت پوست و روشن شدن آن می شود.

کمی کرم یا روغن ماساژ بگیرید. از مرکز پیشانی شروع کنید و به سمت شقیقه ها حرکت کنید. سپس دو طرف بینی و گونه های خود را ماساژ دهید.

در نهایت لب ها، چانه و فک را ماساژ دهید. ماساژ گردن را فراموش نکنید. با انگشتان خود از پایه گردن تا چانه ماساژ دهید. ماساژ را ده دقیقه ادامه دهید و سپس صورت خود را با آب بشویید.

برای ماساژ صورت، از هر دو دست و انگشتان خود استفاده کنید و پوست خود را با حرکات دایره ای به سمت بالا و بیرون ماساژ دهید. هرگز به سمت پایین یا عقب و جلو ماساژ ندهید. نیروی جاذبه زمین همیشه پوست را به سمت پایین می کشد. حرکت رو به بالا ماساژ به سفت شدن پوست کمک می کند، در حالی که ماساژ رو به پایین باعث شل شدن و جهش پوست می شود.


مرحله چهارم پاکسازی پوست صورت: بخور گرم

حالا نوبت تمیز کردن منافذ پوست است. پس از لایه برداری و ماساژ، بخور را به صورت خود بمالید. این کار منافذ مسدود شده را باز می کند و جذب محصول بعدی را آسان تر به پوست می کند. حرارت ملایم بخور باعث آرامش و مرطوب شدن پوست می شود، بنابراین برای پوست شما نیز مفید است.


در قابلمه ای آب را به جوش آورده و از روی حرارت بردارید. چشمان خود را با چسب بپوشانید و صورت خود را روی بخار نگه دارید. 5-10 دقیقه بپزید. سر خود را با یک حوله بپوشانید تا گرم بماند و از پوستتان در برابر بخار محافظت شود. زمانی که به هوای تازه نیاز دارید، حوله ها را دور بیندازید و هوای تازه بخورید.

برای تجربه ای حرفه ای مانند سالن، می توانید اسانس های معطر مانند اسطوخودوس یا گل رز را به آب اضافه کنید. برای فواید بیشتر می توانید از رزماری یا چای سبز استفاده کنید.

توجه داشته باشید که این مرحله از پاکسازی پوست به خصوص برای پوست های چرب و مستعد آکنه موثر است. پاکسازی منافذ پوست به از بین بردن جوش های سر سیاه و جلوگیری از ظهور جوش های سرسفید کمک می کند.

مرحله 5: ماسک صورت را تمیز کنید

پس از سیگار کشیدن، پوست شما به مواد مغذی و رطوبت نیاز دارد. ماسک صورت برای پاکسازی پوست، زدودن تمام آلودگی ها از روی پوست و بازگرداندن درخشندگی آن. ماسک صورت مورد علاقه خود را بزنید و در عین آرامش پوست خود را آرام کنید.

با استفاده از مواد طبیعی می توانید ماسک صورت را در خانه درست کنید. به عنوان مثال مخلوط جو و آووکادو ماسک مناسبی برای پوست های چرب است. برای پوست های خشک از مخلوط موز و عسل استفاده کنید. برش های سرد خیار را روی چشمان خود قرار دهید و اجازه دهید ماسک به مدت 15 دقیقه بماند. در نهایت صورت خود را بشویید.



مرحله 6: پاکسازی صورت: تونر

استفاده از تونر بخشی از مراقبت از پوست است و در تمیز نگه داشتن پوست بسیار مهم است. اکنون که پوست شما مواد مغذی مورد نیاز خود را از ماسک جذب کرده است، استفاده از تونر یا قابض به بسته شدن منافذ و تمیز نگه داشتن آنها کمک می کند. علاوه بر این، این مرحله برای پوست بسیار مفید است; زیرا اجازه نمی دهد آلودگی و چربی اضافی روی پوست باقی بماند.

برای آشنایی بیشتر با این محصول، کاربردها و فواید آن، مقاله تونر چیست؟ توصیه می کنیم. خواندن

یک پد پنبه ای بردارید و مقدار کمی تونر روی آن قرار دهید. لوسیون را به آرامی روی سطح پوست خود بمالید تا منافذ باز شده در حین بخور دوباره بسته شوند. (البته منافذ روی پوست شما واقعاً مانند درب اتاق باز و بسته نمی شوند، اما می توان گفت که حالت کشیده، اندازه و ظاهر منافذ را تغییر می دهد.) پوست تمیز، روشن و شفاف می شود. . پد پنبه را به آرامی روی صورت خود قرار دهید و بگذارید خشک شود.



مرحله 7: پاکسازی پوست: لایه برداری

پاک کننده صورت خانگی خود را با یک مرطوب کننده تسکین دهنده تمام کنید. پاکسازی پوست و استفاده از بخور باعث خشکی پوست می شود. از این رو، یک حرکت هوشمندانه استفاده از یک مرطوب کننده مناسب برای کمک به جلوگیری از خشکی است. پوست را مرطوب می کند و رطوبت از دست رفته را باز می گرداند. ابتدا از تمیز بودن دستان خود مطمئن شوید. سپس با انگشتان خود یک مرطوب کننده سبک روی صورت خود بزنید. کرم را به آرامی روی صورت و گردن ماساژ دهید و اجازه دهید به خوبی جذب پوست شود. اگر این درمان را در شب انجام می دهید، می توانید از کرم دور چشم نیز استفاده کنید. و استفاده از کرم ضد آفتاب را هنگام تمیز کردن در طول روز فراموش نکنید.

رجوع به مقاله: آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران



نويسنده : پسر آریایی


مهمترین فعالیت آموزشی استادبانک چیست؟

مهم‌ترین خدمات تدریس خصوصی استادبانک کدامند؟

وقتی به یک معلم خصوصی یا دوره تدریس خصوصی فکر می کنید دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید؟ به دنبال چه نوع خدمات تدریس خصوصی هستید؟ از دوره معلم خصوصی چه انتظاری داشتید و چه مزایا و مزایایی باعث شد که درخواست یک دوره تدریس خصوصی داشته باشید؟

آیا از معلم خصوصی خود انتظار بیشتری داشتید تا بر نقاط ضعف شما غلبه کند و در امتحان به شما کمک کند؟ آیا به این فکر کرده اید که بتوانید در سریع ترین زمان و با کمترین روش ممکن به پیشرفت تحصیلی دست یابید؟ برای پیشرفت تحصیلی و موفقیت در تمام امتحانات مهم در دوران مدرسه، دوره ها و دانشگاه به چه ابزارهایی نیاز دارید؟

پاسخ به همه این سوالات می تواند به شما در انتخاب مسیر درست کمک کند. همه این سوالات را می توان بهتر و کاملتر از هر منبعی در بستر تدریس خصوصی استادبانک پاسخ داد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که 5 دقیقه وقت بگذارید و این مطالب را تا انتها بخوانید، سپس پاسخ تمام این سوالات بسیار مهم را خواهید گرفت.

مهمترین خدمات آموزشی استادبانک چیست؟

معلمان خصوصی؛ راه های کوتاه برای یادگیری

گاهی برای رسیدن به موفقیت تحصیلی راه های پرهزینه ای را انتخاب می کنیم. به عنوان مثال، ما رفتن به مدرسه را به هر روش دیگری برای یادگیری زبان انگلیسی از ابتدا ترجیح می دهیم. اما ما فکر نمی کنیم که آیا راه سریعی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد یا خیر. این انتخاب اشتباه می تواند برای ما گران تمام شود زیرا ما یک پروسه آموزشی طولانی را پشت سر می گذاریم و باید هزینه این آموزش را در تمام این سال ها بپردازیم.

اما وقتی راه کوتاه تری به نام معلم خصوصی وجود دارد، چرا باید به سراغ آموزش های پرهزینه (از نظر زمان، انرژی و هزینه) بروید، در حالی که می توانید در زمان کمتر و با همین هزینه از یک معلم خصوصی نتیجه بگیرید؟ به عنوان یک مدرسه و حتی کمتر. کلاس های آموزشی با اساتید استادبانک کوتاه ترین و بهترین راه یادگیری است.

سایت تدریس خصوصی استادبانک به منظور کوتاه کردن مسیر یادگیری و کسب موفقیت تحصیلی برای شما، در هر رشته و مهارتی که با آن مشکل داشته باشید، یک مربی ماهر مانند معلم خصوصی ریاضی را جذب کرده است. اگر روند استخدام معلم خصوصی را از طریق این پلتفرم قابل اعتماد به شما توضیح دهیم یا تعداد دوره ها و مهارت های موجود در خدمات معلم خصوصی این مجموعه را به شما بگوییم، مطمئنا شگفت زده خواهید شد.

جذب مربیان واجد شرایط

دسترسی به معلمان حرفه ای خارج از پلتفرم های آموزشی معتبر بسیار دشوار است. پلتفرمی مانند استادبانک به شما این امکان را می دهد که به راحتی از بین بیش از 2000 مدرس فعال و واجد شرایط در زمینه تدریس خصوصی معلم مورد نظر خود را بیابید. استادبانک به منظور تسهیل در گزینش، کلیه معلمان تدریس را از فیلترهای ویژه خود رد کرد. به عنوان مثال، تمام دستاوردهای آموزشی آنها را در مراکز آموزشی مختلف ارزیابی کرد و تعداد دانش آموزان موفق آنها را بررسی کرد. او فقط به اساتید خود اجازه می داد دروسی را تدریس کنند که مرتبط با رشته تحصیلی آنها بود و سال ها تجربه تدریس و تدریس آن درس را با روش های مختلف داشتند.

تمام این رتبه بندی ها و ردیابی ها به صورت امتیاز و ستاره در پروفایل هر معلم نمایش داده می شود. برنامه درسی تحصیلی و بخش پرونده های کاری معلم گواه صحت این بررسی ها و ارزشیابی هاست که به راحتی می توانید این قسمت از اطلاعات معلم را در پروفایل وی مشاهده کنید.

با مربی یادگیری آشنا شوید

شناخت کامل و اعتماد به یک معلم خصوصی کار آسانی نیست. اطلاعات حرفه ای و آموزش خصوصی معلم تحت هیچ شرایطی در دسترس شما نیست. هیچ موسسه یا مدرسه ای این اطلاعات را با جزئیات به شما نمی دهد. اما در استادبانک می توانید قبل از اولین جلسه کلاس به خوبی به معلم خود اطلاع دهید.

می توانید کیفیت تدریس معلم را با نگاهی به بخش نظرسنجی قبلی معلم از دانش آموز و میزان رضایت معلم از کلاس اندازه گیری کنید. تجربه و سطح تحصیلات معلم خود را با رزومه و سوابق تدریس مرور کنید و ببینید که چگونه در جلسات تدریس خصوصی با رتبه بندی استاد و ستاره عمل می کنند. در واقع، استادبانک تمام اطلاعاتی را که برای شناخت استاد مدنظر خود نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهد که این نکته مثبت در مورد این پلتفرم آموزشی است.

مهمترین فعالیت آموزشی استادبانک چیست؟

قیمت کلاس خصوصی متناسب با بودجه دانشجو می باشد

بسیاری از والدین و دانش آموزان به دنبال این هستند که آیا هزینه آموزش خصوصی متناسب با توانایی معلم است یا خیر. آیا پرداخت این هزینه برای شهریه معلم منتخب ارزش دارد یا خیر؟ رسیدن به این باور که شما فقط برای توانایی تدریس معلم هزینه می کنید با کمک استادبانک امکان پذیر است. زیرا این گروه بر اساس نقاط قوت و مهارت های تدریس معلمان را جذب می کند و بر اساس این نقاط قوت جلسات را قیمت گذاری می کند.

اگر هزینه و نرخ کلاس های خصوصی به اندازه کیفیت تدریس استاد برای شما مهم است، می توانید با توجه به بودجه خود در قسمت رتبه بندی اساتید استادبانک که از یک ستاره تا پنج ستاره است، معلم خصوصی مورد نظر خود را انتخاب کنید. و VIP بر اساس یادداشت های آموزشی.

آموزش کلیه مهارت های شغلی و تحصیلی

یک معلم خوب چه درس ها و مهارت هایی را باید بیاموزد؟ استادبانک به شما نزدیک است. می تواند شامل یک معلم واجد شرایط از سطح پایه در تمامی دروس تا سطح اول، دوم و دوم مانند درس فیزیک و تست باشد. این پلتفرم دارای کارشناسان حرفه ای برای بسیاری از دوره های دانشگاهی است. استادبانک با آموزش مهارت های مختلف مانند زبان های برنامه نویسی و انواع نرم افزارها می تواند به شما در یافتن شغل ارزشمند کمک کند.

همچنین استادبانک می تواند به شما اساتید مجرب زبان را برای اخذ بورسیه تحصیلی بنیاد آموزش کانادا، بنیاد آموزش آمریکا و سایر بورسیه های تحصیلی برای رفتن به محل کار و کسب نمرات خوب در آزمون های آیلتس و FEL در اختیار شما قرار دهد تا مصاحبه شغلی را با موفقیت پشت سر بگذارید یا عنوان قوی کسب کنید. مکالمات به زبان های بین المللی در سراسر جهان. توصیه کنید زیرا این گالری دروس خصوصی در تمامی دوره های اصلی و تمامی مهارت های حرفه ای مانند نرم افزار، زبان های خارجی، برنامه نویسی و موسیقی ارائه می دهد.

مهمترین خدمات آموزشی استادبانک چیست؟

با استادبانک در مسیر موفقیت تحصیلی قرار بگیرید.

اگر به مجموعه تدریس خصوصی استادبانک بپیوندید، علاوه بر درخواست کلاس های خصوصی، می توانید از خدمات دیگر این مجموعه مانند دسترسی به مجله آموزشی استادبانک برای مطالعه مقالات و بحث های علمی در زمینه های مختلف و انتخاب مدرس خصوصی به عنوان مثال استفاده کنید. . معلم خصوصی یا درس آنلاین خصوصی. شخصا از آن استفاده کنید. این اپلیکیشن استادبانک برای دسترسی به منابع مطالعاتی و سوالات امتحانی در دسترس شماست.

هیچ بهانه ای برای موفقیت تحصیلی و رتبه بالا وجود ندارد. چرا که پلتفرمی قابل اعتماد مثل استادبانک آمده است تا همه این بهانه ها را از ذهن شما دور کند و بذر امید را در دل شما بکارد. در استادبانک از فعل نمی توان استفاده نمی شود و در عوض خواستن و توانستن از اهداف اصلی برنامه است. برای دریافت نتایج عالی، یا وارد سایت آموزش استادبانک شوید یا با شماره 02191005343 تماس بگیرید. تیم پشتیبانی استادبانک برای یک انتخاب آسان همیشه در اختیار شماست.



نويسنده : پسر آریایی


خطای Soft 404 در کنسول جستجو و پادکست آموزشی Soft 404



Soft error 404 در کنسول جستجو و پادکست آموزشی soft404 در این مقاله می‌خواهم به صورت متنی و در قالب یک پادکست آموزشی با شما صحبت کنم که در انتهای این مقاله قابل مشاهده است. در این مقاله آموزش سئو با ما همراه باشید.

خطای soft 404 با خطای 404 not found متفاوت است.

خطای soft 404 چیست؟

ممکن است خطایی را در کنسول جستجو مشاهده کنید که برای صفحات یک وب سایت با این هشدار ظاهر می شود

شبیه این یکی

خطای ضعیف 404 به این معنی است که شما صفحه ای را به کاربر نشان می دهید که وجود ندارد و در واقع صفحه 404 است. اگرچه کد وضعیت HTTP مرتبط با این صفحه کد 200 را برمی گرداند.

این یک توضیح مختصر در مورد خطای SOFT 404 است

اما برای توضیح بیشتر این خطا باید بگوییم که در صفحاتی ظاهر می شود که محتوا و محصولی ندارند و یا تعداد مطالب این صفحات کم است. پس از این توضیحات، ما این خطا را به طور خاص دسته ها یا برچسب ها دریافت خواهیم کرد. خواهد داد

اگر بخواهیم توضیح کاملی در این مورد بدهیم، باید این قسمت را با ذکر یک مثال به پایان برسانیم.

حساب می کنم:

اگر وب سایت شما با سیستم مدیریت محتوا وردپرس ساخته شده است و هنگام ایجاد محصولات یا مقالات، تگ های جدیدی ایجاد می کنید، ممکن است این برچسب چندان کاربردی نباشد.

هرگز محصول یا موردی را در نظر نگیرید و از آن استفاده نکنید. وردپرس به طور خودکار یک صفحه ایجاد می کند و به برچسب(های) عنوان بدون محتوا پیوند می دهد.

از این رو

با این کار سایت شما دارای خطای soft 404 خواهد بود.

این صفحات یا دسته بندی های بدون محتوا برای روبات های گوگل بسیار گیج کننده هستند

ربات های موتور جستجو چگونه کار می کنند

هنگامی که یک ربات یک وب سایت را می خزد، پیامی به نام کد وضعیت HTTP به سرور ارسال می کند.

کد 200 یعنی صفحه در دسترس است.

این ربات ها پیام دسترسی یا کد 200 را از سرور دریافت می کنند

اگر صفحه حاوی محتوای کم یا تکراری باشد چه؟

باید بگوییم که تصوری که روبات ها از این صفحات خواهند داشت این است که "این صفحه ارزشمند نیست و دلیلی برای ایندکس کردن آن وجود ندارد".

تغییر مسیر

یکی از دلایلی که احتمال دریافت "خطای SOFT404" را افزایش می دهد، تغییر مسیر صفحاتی است که به صفحات غیرمرتبط تغییر مسیر می دهند.

با یک مثال این مشکل را واضح تر می کنیم.

تصور کنید که صفحه ای در نتایج جستجو با کلمات مرتبط در دسترس مخاطبان خود دارید، اما به دلایل مختلف آنها را به صفحات غیرمرتبط هدایت می کنید. این یک اشتباه آشکار است و شما نباید از تغییر مسیر برای قرار دادن صفحه ای که حاوی متن دیگری در صفحه دیگری است استفاده کنید. از 301 استفاده کنید

اگر مایل به انتقال اعتبار هستید، می توانید پیوندی را با متن پیوند مربوط به صفحه دیگری در این صفحات قرار دهید.

اهمیت رفع این خطا در سایت شما

در این بخش، دلایلی را که رفع این خطا را مهم می کند، برجسته می کنیم.

وقتی تعداد این صفحات و خطای SOFT404 در وب سایت زیاد باشد، باعث کاهش بودجه خزیدن وب سایت می شود، یعنی تقریباً همیشه بودجه خزیدن کاهش می یابد. به وب سایت مراجعه کنید

باید در نظر داشته باشید که اگر تعداد صفحات کم محتوا در سایت شما زیاد باشد، گوگل سایت شما را به عنوان سایتی معرفی می کند که اطلاعات درستی از وضعیت صفحات خود ارائه نمی دهد. این می تواند مشکلات جدی در آینده مانند ایندکس نشدن صفحات جدید ایجاد کند. محتوای منظم و …

راه حل هایی برای رفع خطای نرم افزار 404؟

خوب، این خطا یکی از بزرگترین خطاهای سایت است، بهتر است آن را برطرف کنید و نتایج وب سایت ما بهتر از نتایج جستجو باشد.

راه حل اول (غیرفعال کردن)

شما می توانید یک صفحه را در وب سایت خود به صورت صفحه 404 طراحی و قرار دهید، این صفحه باید به قسمت های مختلف وب سایت دسترسی داشته باشد تا پس از پاکسازی صفحات، کاربر بتواند به سایر صفحات وب سایت شما دسترسی داشته باشد و سپس اقدام به حذف آنها کند. صفحات با محتوای کوچک یا تکراری را حذف کنید.

راه حل دوم (301 تغییر مسیر)

اگر سایتی دید خوبی دارد یا رتبه خوبی دارد که شما را تشویق می کند، آن را به سایت بهتری حذف کنید تا مخاطبان سایت شما نتایج بهتری بگیرند.

پاسخ سوم (اصلاح)

شما می توانید برای این صفحات محتوا در نظر داشته باشید و روی تولید محتوا برای این صفحات تمرکز کنید، این باعث می شود که مخاطب با محتوای غنی به صفحه بیاید و این امر باعث می شود که وب سایت شما در نظر مخاطبان تاثیرگذار باشد.

راه حل چهارم (محدود کردن دسترسی به روبات ها)

این راه حل برای تعداد صفحات زیاد در نظر گرفته شده است و نمی توانیم آنها را حذف کنیم. این روش برای کاهش دسترسی ربات های گوگل به ایندکس این صفحات است و به دو صورت می توانید این کار را انجام دهید: در زیر به این روش ها اشاره کرده ایم.

این صفحات مجدداً در سئو از پیشخوان WordPress-SEO-Search View ایندکس می شوند.

ادامه: https://blogten.ir/%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%aa-404-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%b1%da%86-%da%a9%d9%86%d8%b3%d9%88%d9%84-%d8%a8%d9%87-%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d9%be%d8%a7%d8%af%da%a9%d8%b3%d8%aa/



نويسنده : پسر آریایی


آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام «تو که مال من نیستی آخر میری»

متن آهنگ تو که مال من نیستی آخر میری مرتضی پاشایی

تو که مال من نیستی آخر میری دیگه پس بهونه چرا میگیری؟!♫!

خداحافظی واسه ما بهتره دلت آخر این بازیو میبره !♫!

برو فکر نکن حال من بد بشه !♫!

دیگه وقتشه گریه عادت بشه !♫!

آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام «تو که مال من نیستی آخر میری»



نويسنده : پسر آریایی


همه چیز در مورد جراحی زیبایی بینی


رینوپلاستی (رینوپلاستی) یا جراحی بینی یکی از پرطرفدارترین انواع عمل های زیبایی است که می توان از آن برای اصلاح ظاهر بینی و در نتیجه افزایش تناسب و هماهنگی بین اجزای صورت استفاده کرد. برخی از افراد از جراحی بینی با عنوان راینو یاد می کنند.

در این جراحی ظاهر بینی پس از ترمیم استخوان یا غضروف بینی تغییر می کند. هدف از جراحی بینی فقط افزایش زیبایی نیست. اما افرادی که از مشکلات ساختاری در بینی رنج می برند نیز می توانند از مزایای درمانی این روش بهره مند شوند.

هنگام انجام جراحی زیبایی بینی، بسته به فرم کلی صورت، می توان اندازه بینی را کوچک یا بزرگ کرد. همچنین می توانید زاویه بین بینی و لب بالایی را تغییر دهید. در بخش بعدی می توانید با اهداف جراحی بینی آشنا شوید.

دلایلی که افراد برای جراحی بینی دارند:

در عرض یا سپتوم بینی و همچنین موقعیت و اندازه بینی تغییراتی وجود دارد

برای افزایش زیبایی کلی صورت با کوچک کردن یا افزایش اندازه بینی

رفع افتادگی و سردی عمومی فقط در نوک بینی

اصلاح وضعیت بینی با استخوان و گوشت.

ایجاد تقارن مناسب بین دو طرف بینی

انحراف و اصلاح بینی

توجه داشته باشید که انجام جراحی بینی با هدف افزایش 100 درصدی تقارن بین دو طرف صورت اشتباه است. زیرا همه افراد نوعی عدم تقارن دارند و نباید در این مورد سخت گیری کرد.




آناتومی بینی

حالت خارجی بینی انسان به صورت هرمی است. بینی مرکزی ترین قسمت صورت است که از قسمت پایین پیشانی تا بالای لب امتداد دارد. بالاترین قسمت بینی که از استخوان تشکیل شده ریشه و پایین ترین قسمت بینی که غضروفی است راس می گویند.

از بیرون، بسیاری از ماهیچه های کوچک به بینی متصل هستند که در ایجاد ویژگی های مختلف صورت نقش دارند. همه این ماهیچه ها علاوه بر قسمت های استخوانی و غضروفی بینی به شاخه های اعصاب صورت متصل می شوند.

به دلیل تأثیر عوامل مختلف، مشکلات ظاهری یا ساختاری در هر قسمت از بدن ممکن است رخ دهد. بروز این مشکلات می تواند بر تنفس و زیبایی فرد تأثیر بگذارد.


درمان انحراف تیغه بینی

همانطور که در قسمت قبل گفتیم یکی از اهداف اصلی جراحی بینی اصلاح انحراف تیغه بینی است. انحراف تیغه بینی می تواند بر کیفیت تنفس فرد تأثیر بگذارد و مشکلاتی را در این ناحیه ایجاد کند.

این عارضه زمانی رخ می دهد که تیغه بینی (متشکل از غضروف در جلو و استخوان در بالا و پشت) از جای خود خارج شده و به یک طرف متمایل می شود.

انحراف با جراحی بینی قابل درمان است، اما در این مورد باید مراقب بود. زیرا نتیجه جراحی همه چیز به جهت جریان هوا در بینی و عملکرد حیاتی تنفس مربوط می شود.

جراحی انحراف بینی یا سپتوپلاستی که یکی از دلایل اصلی مشکلات تنفسی است، با اصلاح موقعیت ساختارهای مختلف در بینی امکان پذیر است.




کی بینی داره؟

شاید از خود پرسیده باشید که بهترین کاندید برای عمل بینی کیست؟

تصمیم برای انجام جراحی زیبایی بینی، مانند هر نوع جراحی زیبایی، به خود فرد بستگی دارد. یکی از نکاتی که به عنوان کاندید عمل بینی باید به آن توجه کنید این است که این جراحی را فقط به دلیل رضایت از صورت خود انجام دهید نه به خاطر افراد دیگر.

شما ممکن است فرد مناسبی برای جراحی بینی باشید اگر:

در مورد نتایج جراحی صادق باشید.

رشد اندام های صورت شما کامل شده است.

این سالم است.

سیگار نکش




مشاوره قبل از جراحی بینی

قبل از تعیین زمان جراحی بینی و حتی قبل از تصمیم گیری نهایی، مشاوره با جراح بینی برای شما برنامه ریزی می شود. در این جلسه تمامی عواملی که بر روند و نتیجه جراحی بینی تاثیر می گذارند توسط پزشک بررسی می شود تا با توجه به شرایط و استانداردهای موجود شما تا چه حد برای جراحی بینی مناسب هستید. برخی از این عوامل:

مدارک پزشکی

ابتدا در مورد انگیزه و تمایل شما به جراحی بینی با شما صحبت خواهیم کرد. سپس جراح سوالاتی در مورد سابقه پزشکی شما خواهد پرسید. این سوالات در مورد بینی شما، سابقه جراحی و لیست داروهایی که در حال حاضر مصرف می کنید، مشکلات قبلی است.

در صورت تشخیص اختلال خونی مانند هموفیلی، انجام رینوپلاستی غیرممکن خواهد بود.

تحقیق و بررسی

اگر در مرحله اول مشاوره که تایید مدارک پزشکی است، به نظر برسد که تمام شرایط یک کاندیدای مناسب برای جراحی بینی را دارید، جراح بینی شما را معاینه کرده و آزمایشاتی مانند آزمایش خون را برای شما تجویز می کند.

در طی این معاینات بالینی تمام قسمت های بینی از جمله پوست بینی و قسمت های خارجی و داخلی بافت بینی مورد بررسی قرار می گیرد. این معاینات به منظور درک بهتر جراح از مشکلات بینی، اثربخشی عمل در رفع این مشکلات و امکان دستیابی به نتایج مطلوب انجام می شود.

ضخامت پوست بینی یکی از مهمترین عوامل موثر بر نتیجه عمل است. به همین دلیل قطعاً پزشک بینی را از نظر ضخامت یا نازکی پوست بررسی نمی کند.


آزمایش‌های داخلی دقیق نیز انجام می‌شود تا اطمینان حاصل شود که عمل بینی بر کیفیت تنفس فرد تأثیر نمی‌گذارد.

نتایج مورد انتظار را ببینید

برخی از جراحان پلاستیک با استفاده از ابزارهای پیشرفته می توانند نتایج عمل های زیبایی به ویژه جراحی بینی را شبیه سازی کرده و در نتیجه به فرد کمک کنند تا فرم مناسب بینی را نسبت به سایر قسمت های صورت تشخیص دهد.

دوربین سه بعدی Vectra H2 یکی از این ابزارهاست. با کمک این دوربین می توانید موقعیت بینی بعد از جراحی را شبیه سازی کرده و با موقعیت اصلی بینی مقایسه کنید.

مهم ترین مرحله مشاوره قبل از جراحی بینی یا به طور کلی جراحی زیبایی بیان انتظارات خود از جراحی بینی است. همانطور که قبلاً گفتم، تمام جراحی های زیبایی با هدفی انجام می شود. گفتن اهدافی که هنگام تصمیم به جراحی در ذهن داشتید، شانس شما را برای دستیابی به آنها افزایش می دهد.

پس از بیان کامل انتظارات شما، جراح آنها را بررسی می کند و با صداقت کامل و سال ها تجربه جراحی بینی به شما می گوید که آیا نتایج شما بر اساس شرایط فعلی شما امکان پذیر است یا خیر. خواه ناخواه.




روش جراحی بینی

به طور کلی، جراحی بینی شامل 6 مرحله است:

مرحله اول بیهوشی است

جراحی بینی باید در یک بیمارستان یا کلینیک مجهز و ایمن انجام شود. برای افزایش راحتی بیمار در حین عمل می توان از بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی روی بافت بینی استفاده کرد.

بی حسی موضعی بینی و بافت های اطراف آن با تزریق ماده بی حس کننده به بافت بینی ایجاد می شود. همچنین برای ایجاد حالت بیهوشی عمومی، داروی بیهوشی به ورید اصلی بازو تزریق خواهد شد. انتخاب بین این دو راه با توجه به شرایط فرد و نوع عمل توسط جراح پلاستیک انجام می شود.

مرحله 2 - برش

جراحی بینی با ایجاد برش های داخلی و نامرئی در داخل بینی (روش بسته) و یا با ایجاد برش های داخلی و خارجی با هم (روش باز) انجام خواهد شد. این برش ها برای دسترسی جراح به قسمت های داخلی بینی ایجاد می شود.

مرحله سوم - ایجاد تغییرات ساختاری

کاهش اندازه بینی با برداشتن استخوان یا غضروف انجام می شود. در برخی موارد ممکن است نیاز باشد که در طی عمل جراحی بینی، بافت همبند به ساختار بینی اضافه شود.

اگر نیاز به افزودن غضروف به بینی دارید، می توانید از غضروف در تیغه بینی یا در برخی موارد در قفسه سینه استفاده کنید.

گام سوم ایجاد تغییرات ساختاری است

کاهش اندازه بینی های بزرگ با برداشتن استخوان یا غضروف انجام می شود. در برخی موارد ممکن است در فرآیند اصلاح بینی نیاز به افزودن بافت همبند به ساختار بینی باشد.

اگر نیاز به افزودن غضروف به بینی دارید، می توانید از تیغه بینی یا در برخی موارد از دنده ها استفاده کنید.

مرحله پنجم - دوخت

عمل جراحی زمانی تکمیل می شود که جراح کار اصلاح ساختار داخلی بینی را به پایان برساند. سپس پوست و بافت های خارجی بینی در جای خود قرار می گیرند و برش ها با دقت و دقیق بخیه می شوند. بانداژ و بانداژ بینی ممکن است برای حمایت از بافت بینی استفاده شود.


انواع جراحی بینی

انواع اصلی جراحی بینی، جراحی بینی بسته و جراحی بینی باز است. البته انواع دیگری از جراحی بینی نیز وجود دارد.

جراحی بینی باز

تغییرات بالا را می توان به این روش روی بینی اعمال کرد. برای انجام جراحی بینی باز باید علاوه بر برش های داخلی، برش دیگری نیز در بینی ایجاد شود تا به داخل بینی دسترسی پیدا کند. این برش بین دو سوراخ بینی ایجاد می شود.

سپس بافت نرم و پوست به سمت بالا کشیده می شود تا جراح قسمت های داخلی بینی از جمله استخوان و غضروف را بررسی و اصلاح کند.

جراحی بینی بسته

برخلاف جراحی بینی، در این روش برشی بین سوراخ های بینی ایجاد نمی شود، بلکه فقط برش های داخلی ایجاد می شود. این کار باعث جدا شدن پوست از بافت های داخلی از جمله غضروف و استخوان های بینی نسبت به روش باز می شود. با انجام جراحی بینی بسته می توان تغییرات محدودتری نسبت به جراحی بینی باز ایجاد کرد.

جراحی بینی ثانویه

همانطور که از نام آن پیداست، دومین اصلاحی که روی بینی فرد اعمال می شود، رینوپلاستی ثانویه یا جراحی ترمیمی بینی نام دارد.

دلیل انجام این عمل بهبود ساختار و شکل بینی بعد از اولین عمل می باشد. مشکلاتی که بعد از جراحی بینی ایجاد می شود می تواند بزرگ یا کوچک باشد. جراحی بینی برای بار دوم می تواند به صورت بسته یا باز انجام شود.

تزریق فیلر بینی

امروزه از فیلرها برای انجام اصلاحات کوچک در بینی استفاده می شود. لازم به ذکر است که این تغییرات موقتی بوده و اثر فیلر پس از مدتی از بین می رود. این تکنیک فقط برای تغییر ظاهر بینی استفاده می شود و بر ساختار یا جنبه درمانی بینی تاثیری نخواهد داشت.

از این روش غیر جراحی می توان برای اصلاح برجستگی های کوچک و بهبود ظاهر نوک بینی استفاده کرد. جالب است بدانید که این روش به دلیل سادگی و دقت به عنوان عمل بینی چهارم نیز شناخته می شود.


جراح بینی

رینوپلاستی جراحی است که نیاز به تصمیم گیری های زیادی دارد. یکی از آن تصمیمات این است که کدام عمل جراحی را می خواهید به او بدهید تا یکی از مهم ترین قسمت های صورت را اصلاح کند.

هنگام تصمیم گیری برای انجام جراحی بینی می توان عوامل مختلفی را در نظر گرفت. از جمله این استانداردها می توان به عضویت وی در انجمن جراحی پلاستیک ایران (ISPAS) و انجمن جراحی پلاستیک آمریکا (ASPS) اشاره کرد.

با انتخاب جراح بینی که عضو انجمن جراحان پلاستیک آمریکا است، می توانید مطمئن باشید که:

به خوبی در این زمینه آموزش دیده است.

دوره های تکمیلی و تکمیلی را در رشته جراحی پلاستیک گذراند.

او در یک دانشکده پزشکی معتبر و مورد اعتماد آموزش دید.

وی دارای تجربه خوب و کافی در زمینه جراحی پلاستیک است.

لینک منبع: https://payju.ir/content/لیست-پزشکان-متخصص-جراحی-بینی-در-شیراز



نويسنده : پسر آریایی


اجاره سند وثیقه چرا و چگونه ؟

اجاره وثیقه یا اجاره سند به منظر تامین قرار وثیقه ، و یا ارائه به بانک برای دریافت وام های بانکی استفاده میشود . وثیقه مبلغ مالی یا دارایی غیرمنقولی است که در ازای ضمانت نزد دادگاه یا بانک ها می‌گذارند ، در لغت وثیقه به معنای «استوار»، «آنچه بدان اعتماد شود» و «محکم کاری» است . از طرفی کاربرد وثیقه در مراجع قضایی بمنظور تامین قرار برای متهمان بوده و در این شرایط آزادی فرد متهم تنها با تأمین قرار وثیقه و یا سند میباشد . انجام این کار باعث میشود که متهم یا متهمان با تامین وثیقه و سند تا زمان تشکیل دادگاه در خارج از زندان و بازداشت باشد، اما لازم به ذکر است در زمان تشکیل دادگاه باید پاسخگوی اتهامات خود بوده و در صورت مجرم شناخته شدن و محکومیت خود را به مرجع قضایی معرفی نماید . شما میتوانید برای اطمینان از یک موسسه حقوقی معتبر برای اجاره سند کمک بگیرید .

چرا اجاره وثیقه و سند ملکی

اگر هر فردی به مراجع قضایی احضار شود ، از همان ابتدای شروع بررسی پرونده فرد بعنوان متهم خطاب می شود. در این مرحله بنابر ماهیت پرونده و تشخیص مرجع قضایی قرار وثیقه ملکی مناسب با شدت جرم و اتهام برای متهم صادر میشود و متهم میتواند با ارائه وثیقه به دادگاه یا همان تودیع وثیقه به قید ضمانت و به صورت موقت آزاد شود. میزان مبلغ وثیقه به تصمیم مرجع قضایی مربوطه و نوع پرونده متهمبستگی دارد . در شرایطی که متهم وثیقه لازم برای تودیع به مرجع قضایی را نداشته باشد و همچنین در پرونده امکان استفاده از ضمانت یا وثیقه برای متهم فراهم شده باشد ، فرد می تواند اقدام به اجاره سند از سایر افراد کند. بنابر این یکی از موارد استفاده از سند اجاره ای یا وثیقه اجاره ای برای ضمانت متهم در مراجع قضایی است. که با تامین آن می توان متهم را با شروط لازم آزاد نمود. برخی دیگر از کاربردهای سند اجاره ای یا همان وثیقه اجاره ای نیز می توان از سند اجاره ای برای دریافت بازه زمانی خاصی مرخصی استفاده کرد.

مراحل گام به گام اجاره سند و وثیقه

اگر قصد اجاره سند ملکی برای ارائه به بانک ها یا مراجع قضایی را دارید بهتر است مراحل آن را اصولی طی نموده تا بتوانید بدون مشکل کلیه مراحل مربوط به اجاره سند وثیقه را انجام دهید :

گام اول) مشاوره در زمینه اجاره وثیقه:

در مرحاه اول میبایست وضعیت پرونده ی مربوطه ، نوع اتهام انتسابی به متهم یا متهمانو شدت جرم بررسی شود و درصورتیکه امکان اجاره وثیقه فراهم باشد برای این کار میتوان برای عقد قرارداد اجاره سند و وثیقه از طریق موسسه حقوقی اقدام کرد.

گام دوم) تنظیم و امضا قرارداد اجاره سند

بمنظور اجاره سند ملکی و یا وثیقه ملکی ، باید در مراحل بعدی نسبت به عقد قرارداد با یک موسسه حقوقی اقدام کرد ، در این قرارداد مواردی همچون مدت زمان اجاره سند و وثیقه ، مبلغ اجاره سالانه ، تضامین مورد نیاز ، نحوه انجام کار ، نحوه تمدید وثیقه در صورت نیاز ، موارد فورس ناژور و تعیین میشوند .

گام سوم) کارشناسی و بازداشت سند ملک

در این گام مالک سند بهمراه اصل مدارک به شعبه دادسرا یا دادگاه و یا بانک مراجعه میکند و نامه کارشناسی و بازداشت سند در اداره ثبت املاک را از مقام قضایی یا مسئول بانک دریافت میکند . معمولا این مرحله بین 1 تا 3 روز طول میکشد

گام چهارم) ضمانت های لازم برای اجاره سند ملکی

زمانیکه سند آماده بازداشت باشد ، قبل از بازداشت و تودیع سند ملک ،میبایست کل هزینه اجاره وثیقه برای مدت زمان یک سال یا 6 ماه بشور کامل توسط اجاره کننده پرداخت شود همچنین تعدادی از افراد خانواده و آشنایان باید توسط چک و سفته و ..... ضمانت متهم را نزد مالک انجام شود. در این حالت مالک حاضر است برای شما سند ملکی خود را به مرجع قضایی ارائه نماید .



نويسنده : پسر آریایی


ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]