کمد ریلی ام دی اف و کمد ریلی آینه دار تانیل چوب

کمد از وسایل کاربردی مورد استفاده برای نگهداری و مرتب کردن وسایل مختلف است. انتخاب کمد تأثیر زیادی در دکوراسیون اتاق خواب دارد. بنابراین، باید هنگام خرید کمد به طرح و رنگ و هماهنگی آن با سایر وسایل اتاق خواب توجه داشته باشید. در این مقاله اطلاعاتی درباره‌ی خرید انواع کمد در اختیارتان قرار می‌دهیم. برای خرید کمد دیواری، مهمترین نکاتی که باید در نظر بگیرید، توجه به استحکام و ماندگاری کمد، جنس متریال به کار رفته، طرح و ظاهر کمد است. کمد مناسب منزل شما، باید از متریال با کیفیت ساخته شده باشد و ظاهری متفاوت و زیبا داشته باشد.

ویژگی‌های کمد دیواری

  • جنس کمد: کمد از لوازم ضروری منزل است که در جنس‌های مختلف تولید شده و در بازار عرضه می‌گردد. متداول‌ترین جنس کمد موجود در بازار، ‌ام دی اف است. کمد‌های ساخته شده از‌ام دی اف دارای تنوع طرح و رنگ و دارای کیفیت بالایی هستند. کمد‌های پی وی سی در برابر نفوذ حشرات مقاومت‌پذیر است و سال‌ها می‌توانید از این مدل کمد استفاده کنید. از دیگر مزایای کمد پی وی سی، وزن سبک و قابلیت جابه جایی راحت این مدل کمد می‌باشد.
  • انواع کمد: کمد در مدل‌های متنوع تولید می‌شود. کمد دیواری در مدل‌های کشویی، کلاسیک و ریلی از رایج‌ترین انواع کمد است. شما می‌توانید با در نظر گرفتن فضایی که در اختیار دارید، بودجه‌تان و سلیقه خودتان اقدام به خرید کمد دیواری دلخواه‌تان کنید.
  • رنگ کمد: کمد‌ها در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند. اگر اتاق کوچکی دارید و می‌خواهید فضای اتاق بزرگتر به نظر برسد به شما خرید کمد با رنگ‌های روشن را پیشنهاد می‌کنیم. کمد دیواری با رنگ روشن باعث می‌شود که اتاق بزرگتر جلوه کند.
  • جنس و کیفیت دستگیره‌ها: دستگیره‌های کمد از مهمترین اجزای کمد هستند. دستگیره‌های کمد به دلیل اینکه زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند باید استحکام و مقاومت بالایی نیز داشته باشند. هر چقدر مقاومت دستگیره بیشتر باشد، کمتر به بازسازی و ترمیم آن احتیاج خواهید داشت.
  • امنیت کمد: برخی از افراد در کمد اشیاء با ارزشی را نیز نگهداری می‌کنند، بنابراین کمد باید دارای قفل نیز باشد. در صورتیکه کمد قفل داشته باشد، دیگران بدون اجازه‌ی شما به وسایل شخصی‌تان دسترسی نخواهند داشت.

کمد ریلی آینه دار

کمد یکی از وسیله‌هایی است که در خانه کاربرد زیادی برای نظافت و چیدمان وسایل دارد، همچنین زیبایی دکوراسیون خانه شما را تکمیل می‌کند. کمد ریلی ام دی اف (MDF) به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. در این بخش ویژگی‌ها، مزایا و معایب این نوع کمد پرکاربرد و نسبتاً ارزان را شرح می‌دهیم تا بتوانید با اطلاعات کامل در صورت نیاز سفارش و خرید آن را از فروشگاه اینترنتی تانیل چوب انجام دهید.

ویژگی‌های کمد ریلی ام دی اف

همان‌طور که از نام کمد ریلی ام دی اف مشخص است متریال به‌کاررفته در آن از جنس ام دی اف است.

در ساخت درب‌های کمد ریلی ام دی اف از لولا استفاده نشده، بلکه توسط ریل‌ها باز و بسته می‌شوند.

در کمد ریلی ام دی اف محدودیت عرض وجود ندارد. می‌توان درب‌های آن را پهن‌تر از درب‌های کمدهای معمولی و یا لولایی در نظر گرفت.

مزایای کمد ریلی ام دی اف

هم‌اکنون که شما وارد این صفحه شده‌اید حتماً که قصد خرید کمد ریلی ام دی اف را دارید. بنابراین فروشگاه تانیل چوب به‌صورت تخصصی مزایا و همچنین معایب آن را در ادامه برای شما بیان می‌کند تا به این محصول آشنایی کاملی پیدا کنید.


هم‌اکنون که وارد این صفحه شدید حتماً که قصد خرید کمد ریلی آینه دار را دارید. همان‌طور که می‌دانید کمد لباس نقش ویژه‌ای در زیبایی دکوراسیون خانه شما دارد‌. به دلیل صرفه‌جویی در فضای با ارزش اتاق‌های کوچک آپارتمانی و همچنین انعکاس نور و روشنایی توسط آینه، کمد ریلی آینه دار طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. در این بخش قصد داریم ویژگی‌ها، مزایا و معایب آن را برای شما بیان کنیم تا بتوانید انتخابی هوشمندانه داشته و در صورت نیاز این محصول را از فروشگاه تانیل چوب سفارش دهید‌.

ویژگی‌های کمد ریلی آینه دار

با دقت به ظاهر کمد ریلی آینه دار مشاهده می‌کنید که نصب آینه بر روی درب‌های آن با چندین فرمت مختلف انجام می‌شود. فرمت‌های مانند:

  • کل درب توسط آینه پوشانده می‌شود.
  • قاب چوبی یا ام دی اف به طور کامل درب را نمی‌پوشاند.
  • در برخی از مدل‌ها، از آینه‌های طرح‌دار و یا قدی در آن استفاده می‌شود.
  • مدل‌های دیگری نیز وجود دارد که بر اساس سلیقه فردی که سفارش می‌دهد می‌توان آن را تولید کرد.

کمدهای ریلی آینه دار مانند کمدهای معمولی از درب‌های لولایی استفاده نمی‌کند، بلکه درب‌های آن به‌صورت کشویی یا ریلی باز و بسته می‌شود. درواقع درب‌های آن روی یک ریل فلزی می‌لغزد.

کمد ریلی آینه دار که در این صفحه مشاهده می‌کنید، بسیار باکیفیت بوده و از بهترین متریال برای ساخت آن استفاده شده است. بسیار مهم است که هنگام خرید به کیفیت متریال به کار رفته در ساخت کمدهای لباس توجه کنید تا در آینده نیاز نباشد هزینه‌های اضافی بابت تعمیر آن پرداخت کنید.


https://tanilchoob.com/rail-mirrored-wardrobe/

https://tanilchoob.com/mdf-rail-wardrobe/



نويسنده : پسر آریایی


ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]