دستگاه سانترال و نرم افزار سانترال چیست؟

PBX به عنوان یک کانال ارتباطی عمل می کند. PBX برای کار با تلفن (داخلی و خارجی) در دفاتر ، دفاتر و دفاتر استفاده می شود و می تواند با توجه به نیازهای شرکت پیکربندی شود تا به درستی کار کند. آنها معمولاً از رایانه استفاده می کنند. به آن دستگاه مرکزی PBX نیز گفته می شود. در واقع ، PBX مخفف "Branch Gift" است که یک سیستم تلفنی خصوصی است. PBX برای شرکت های بزرگ عالی است و به مردم امکان می دهد با یکدیگر صحبت کنند.

PBX همچنین سیستم تلفنی را در داخل یک سازمان یا شرکت مدیریت می کند و آن را به بهترین شکل ممکن مدیریت می کند. همچنین تماس های خروجی را از طریق برنامه مدیریت و مدیریت می کند. توسعه PBX آسان یا دشوار نیست. تنها چیزی که مهم است این است که دستگاه باید در مکان مناسب مانند اتاق سرور باشد.

کنترل سیستم ارتباطی از طریق PBX آسان است. مهمترین وظیفه دستگاه سانترال پاناسونیک توزیع سیستم تلفنی بدون کمک افراد در بین مردم است. از طرف دیگر ، نظارت بر ارتباط تلفنی را می توان از این طریق بهبود بخشید. PBX زیرساخت هایی مانند مدیریت خط مانند توزیع و توزیع و همچنین تسهیل و پاسخگویی به تماس های مشتری را فراهم می کند. برای استفاده از این امکانات ، شما به یک دستگاه میان رده با اکثر تلفن های مرکزی نیاز دارید.



نويسنده : پسر آریایی


ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]