بهترین برندهای اسپلیت کانال


داکت اسپلیت جنرال (مبرد R410A) یک کولر گازی کانالی یا کولر گازی مرکزی در پشت سقف کاذب یا خراشیده نصب می شود که یونیت داخلی کولر گازی را کاملا مخفی می کند. هوا از طریق سیستم مجاری عایق حرارتی که در فضای بین سقف ها نیز قرار دارند، توزیع می شود. داکت اسپلیت جنرال با مبرد سازگار با محیط زیست مدل های R410A در خط از 1.5 تن تا 5.0 تن و بزرگترین واحد با مبرد R407C 7.5 تن است. همه مدل ها صرفه جویی در مصرف انرژی و عملکرد بالا دارند. یک انتخاب عالی برای ویلا، آپارتمان یا دفتر.

نصب تهویه کانال دشوار است، نیاز به دانش حرفه ای و تجهیزات فنی دارد. مهمترین چیز در مورد نصب خطوط لوله به طور کلی طراحی سیستم شبکه است. هزینه های نصب بر این اساس محاسبه می شود. برنامه ریزی و انتخاب صحیح باعث صرفه جویی در زمان و منابع می شود. هزینه های نصب کانال به طور کلی به فاصله بین فضای داخلی و خارجی، طول سیستم کانال، ارتفاع واحد و فضای موجود برای قرار دادن کانال AC بستگی دارد.



کارهای تعمیر و نگهداری استاندارد CA باید شامل موارد زیر باشد:

عیب یابی و بررسی واحدهای تهویه مطبوع، دیاگ کمپرسور.

وضعیت لوله را بررسی کنید

تست فیوزهای جداسازی خط لوله رایج

تمام اتصالات الکتریکی را بررسی کنید

همه از فیلتر هوا

اواپراتور را با فشار آب بشویید

واحد کندانسور با فشار آب (در صورت لزوم) تمیز می شود.

نصب کمپرسور لوله مشترک با مبرد (در صورت لزوم)

عیوب جزئی را که نیازی به ابزار برای باز کردن و تعویض قطعات ندارند، تعمیر کنید.


هایسنس اسپلیت لاین

کانال های هوای هایسنس در 5 ظرفیت تولید می شوند: 2.5 کیلووات، 3.5 کیلووات، 5 کیلووات، 7.1 کیلووات و 9 کیلووات، که آنها را به یک راه حل تهویه مطبوع ایده آل برای هر خانه تبدیل می کند.

همه مدل‌های کانال اسپلیت هایسنس دارای کمپرسور دیجیتال اینورتر برای صرفه جویی شدید انرژی هستند و همچنین می‌توانید مطمئن شوید که وظیفه خود را برای محیط زیست انجام می‌دهید، زیرا همه مدل‌های کانال اسپلیت هایسنس از جدیدترین مبرد R32 استفاده می‌کنند. کنترل هوشمند Wi-Fi با سایر مدل‌های 5 کیلوواتی و 9 کیلوواتی استاندارد است، بنابراین این ویژگی مفید می‌تواند در آینده نزدیک اضافه شود. داکت اسپلیت هایسنس مصرف بسیار کمی دارد و کاملا بی صدا است.



مشخصات فنی لوله توزیع اینورتر Hisense

عملکرد سرمایش و گرمایش

مجهز به کیت اینورتر

بسیار کم مصرف

فوق العاده ساکت

من یک کمپرسور روتاری دارم

دارای گاز R410

دارای ترموستات دیواری

امکان نصب کویل آبگرم

تقسیم سند رسانه ای

یک کانال رسانه تقسیم شده با طراحی خوب و با کیفیت بالا در دسترس است. واحدهای AC کانالی اغلب کاربردی ترین انتخاب برای خنک کردن یا گرم کردن مناطق بزرگتر هستند که دسترسی به آنها وجود ندارد یا واحدهای دیواری که می توانند هوا را در فضاهای بزرگ توزیع کنند. داکت اسپلیت مدیا برای خانه ها، دفاتر پلان باز، مغازه ها، مدارس، رستوران ها، ویلاها و دیگر فضاهای بزرگ ایده آل است. داکت اسپلیت مدیا مزیت نصب آسان و انعطاف پذیری را دارد. برای اطلاعات بیشتر به این وبلاگ بروید.


کانال رسانه با قدرت بالا

این سری از کانال‌های اسپلیت مدیا برای حفظ پارامترهای دما در سالن‌های بزرگ سوپرمارکت‌ها، انبارها، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه‌آهن، با کانال‌های بزرگ و گروه‌های شبکه‌های توزیع یا سایر واحدهای تامین هوا طراحی شده‌اند.

معمولاً یونیت های داخلی در سقف، با سقف های کاذب یا در فضاهای فنی مانند «اتاق تهویه» نصب می شوند. واحدهای داخلی مجهز به فن های فشار بالا، با فشار خارجی - از 100 تا 250 Pa، بسته به مدل هستند. همچنین می توان از آن برای اتصال مدارهای فریون 2 یا 4 لوله ای بین واحدهای داخلی و خارجی استفاده کرد.



فن آوری های خط لوله رسانه با کارایی بالا

Blu-ray یک کانال رسانه ای تقسیم شده است

این یک فناوری محافظت در برابر خوردگی مجرای رسانه ای جداگانه است. یک پوشش ضد خوردگی ویژه مقاوم در برابر حرارت، محافظت در برابر اثرات شرایط جوی و محیط های تهاجمی را فراهم می کند. رنگ آن می تواند متفاوت باشد (آبی، سبز، طلایی یا بدون رنگ (لاک شفاف).


اختلاط هوای تازه با کانال رسانه ای تقسیم شده

چیدمان هوای تامین - در یک لوله مجزا (در یک سیستم لوله گسترده از این نوع، لوله معمولاً قطر کمی دارد و روی خط اصلی قرار می گیرد)



ویژگی های رسانه جداسازی کانال

در میان محصولات کولر گازی Midea، یونیت داکت اسپلیت Midea بهترین کولر گازی تجاری در مورد فضاهای بزرگ است.

اگر یک آپارتمان بزرگ، کلبه، دفتر در فضای باز، مرکز خرید یا هر مکان عمومی سرپوشیده دیگری برای خنک شدن دارید، کانال رسانه اسپلیت همان چیزی است که به دنبال آن هستید. آیا می خواهید در صورت نیاز به تغییر، از دردسر نصب مجدد کولر گازی مرکزی خود جلوگیری کنید؟ اولویت داکت اسپلیت مدیا این است که زندگی شما را آسان و راحت کند. اکنون تغییر ورودی هوا از پشت به پایین سریع و آسان است. بر سیستم های آب و هوایی مختلف موجود تأثیر می گذارد. شرکت کولر گازی Midea همیشه با آخرین تکنولوژی روز دنیا همگام است. اگر ترجیح می دهید از وسایل مدرن استفاده کنید، Midea چیزهای زیادی برای ارائه دارد.


سیستم های داکت اسپلیت مدیا با ویژگی های زیر ارائه می شوند:

عملکرد ضد سرماخوردگی

انجماد خودکار؛

راه اندازی مجدد خودکار؛

رطوبت مستقل؛

حالت خواب؛

پمپ تخلیه داخلی اختیاری

سوراخی برای هوای تازه

منافذ هوای تازه برای تنظیم آسان طراحی شده اند.

آیا به طور تصادفی کنترل از راه دور خود را گم کرده اید؟ Midea از ابتلا به این بیماری جلوگیری می کند. هنگام نصب بر روی دیوار، اپراتور تلفن به راحتی قابل دسترسی است.



بهترین راه برای شکستن مدل خط لوله خبر

لوله های رسانه ای جدا شده توسط تخلیه جانبی یا تخلیه بالا تولید می شوند. در مقایسه با سایر سیستم های پارتیشن، به عنوان مثال، سیستم های دیواری، اتاق های بزرگ به تهویه مناسب و جریان هوای کافی نیاز دارند. بسته به ظرفیت خنک کننده، حداکثر تخلیه کیس 55000 BTU است که در آن قوی ترین آن می تواند به 76000 BTU برسد. بدون مدل های داکت اسپلیت مدیا زیر 18000 BTU.

مشاهده رفرنس: https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-69/290347-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%DA%A9%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%AA



نويسنده : پسر آریایی


ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]