اهمیت فیلتر تصفیه در کیفیت دستگاه تصفیه آب

آبینه توضیع کننده انحصاری و پخش کننده دستگاه تصفیه آب اکولایف تایوان است که در بسیاری از شهرها نمایندگی فعال دارد. آب قلیایی شده از نظر پزشکی دارای خواص بی شماری است و توصیه اکید ما به شما استفاده از این فیلتر بر روی دستگاه تصفیه آب منزل شما می باشد . با خرید تصفیه آب ارزان قیمت و بی کیفیت پول خود را دور نریزید و با انتخاب صحیح، دستگاه تصفیه آب مناسب را در منزل نصب نمائید و از هزینه ای که پرداخت نموده اید خیالتان راحت باشد و هم اینکه از خدمات پس از فروش کالای خریداری شده خود راضی باشید. ولی با استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی میتوانید علاوه بر صرفه جویی در هزینه، همیشه آب آشامیدنی بدون املاح و بدون ضرر در منزل داشته باشید. علاوه بر این دستگاه های تصفیه آب کامل میتوانند یون های مفید و مورد نیاز بدن را به آب بیافزایند. به پالایش آب از ترکیبات طبیعی شامل فلزات حلال مانند مس ، جیوه ، سرب ، نیترات و سایر موارد دیگر که بصورت دست نخورده در زیر یا روی زمین توسط دستگاه ها یا ماشین آلاتی که میتوانند آن را برای کاربردهای گوناگون از پخت و پز و مصارف خانگی گرفته تا نیازهای واحدهای دامی و صنعتی و حتی برای دانش طبابت و درمان گری غلظت آنها را حذف یا کاهش دهند بطوریکه آب برای استفاده ، مناسب و آماده باشد را تصفیه آب گفته می گویند.


از طرفی عملکرد در مصارف آب برای صنایع اهمیت بالایی دارد. اطباء طب سنتی نیز استفاده از دستگاه های تصفیه آب را بسیار پیشنهاد کرده اند زیرا معتقدند که آب های شرب شهری دارای دو مشکل اساسی هستند که عبارتند از کلر و سرب که برای بدن مفید نمی باشند. روش اسمز معکوس Reverse Osmosis System تنها سیستمی است که به صورت زیرسینکی استفاده می شود و قادر است تمام املاح و مواد مضر آب را از بین ببرد و سختی آب را تنظیم نماید. این فیلتر تاثیرات ناشی از ماندگاری آب داخل مخزن را از بین میبرد. فیلتر کربن بلاک: فیلتر کربن بلاک نیز مشابه فیلتر گرانول عمل کرده و فرآیند آن را تکمیل میکند و باعث شفافیت آب و همچنین از بین رفتن طعم و بوی نامطبوع و ذرات کربنی آزاد در آب مصرفی خواهد شد. فیلتر مادون قرمز هم وجود دارد که وظیفه اکسیژن رسانی بیشتر درون آب را دارد و آن را انجام می دهد، فیلتر ممبران نیز همان فیلتری است که اسمز معکوس را انجام می دهد. یکی دیگر از روشهای کاربردی در دستگاه تصفیه آب الترافیلتراسیون (UF) یا به بیان سادهتر استفاده از فیلترهای بیشتر است.


لازم به ذکر است که استفاده از فیلتر فرابنفش برای مناطقی که از آب شهری و یا آب هایی که آلودگی میکروبی ندارند، استفاده می کنند خیلی ضروری نیست. این در حالی است که در فرایند تصفیه آب نیاز به این داریم که مولکول های آب از محلول با غلظت بالا (آب حاوی ناخالصی) به سمت آب خالص حرکت کنند، در واقع نیاز به معکوس شدن فرایند اسمز داریم که به آن اسمز معکوس می گویند. خرید دستگاه تصفیه آب با کیفیت ضامن سلامتی شما است و هزینه ای که برای خرید آن پرداخت می نمائید ، در واقع سرمایه گذاری شما برای سلامت خانواده خود می باشد.امروزه با توجه به وجود انواع آلودگی های میکروبی و شیمیایی در آب ، استفاده از دستگاه تصفیه آب نه یک انتخاب بلکه یکی از ضروریات تامین سلامت در خانواده هاست. آب قلیایی برای بدن مفید است و به همین جهت استفاده از فیلترهای قلیایی یک نوع امتیاز و مزیت به حساب می آید.


مزیت دستگاه های تصفیه آب صنعتی RO این است که ضمن تولید آب با کیفیت و خلوص بالا، هزینه های کمی دارند و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشند. اگر چه منظور از اصطلاحات صنعتی و یا نیمه صنعتی در این تجهیزات به این دستگاه ها گفته میشود اما تفاوت بسیاری با یکدیگر دارند. تفاوت آنها در این است که دستگاه های تصفیه آب RO دارای فیلتر ممبران هستند که قدرت زیادی در تصفیه دارد اما دستگاه های فیلتراسیون ممکن است همه فیلترها را داشته باشند بجز ممبران. اما در تصفیه مارکت با چندین هزار مشترک یک سیستم مکانیزه CSS وجود دارد که کلیه مشترکان، از بدو ثبت سفارش دارای سابقه هستند. قیمت کلیه دستگاه تصفیه آب ارائه شده در مجموعه تخصصی دماتجهیز به روز بوده و تخفیف های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت ها لحاظ گردیده است. توجه داشته باشید که به طور مثال مخزن تانک پک تایوان که آنتی باکتریال بوده و سه لایه میباشد هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت بسیار با مخزن های موجود در بازار ایران حداقل فرق ۴۰۰هزار تومانی دارند. اغلب شرکت های معروف دنیا دو مدل 6 و 8 مرحلهای دستگاه تصفیه آب را تولید و وارد بازار میکنند، به این دلیل که کاربرد و فروش بیشتری دارند.


*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir

02144741638

02144704559

09127122764



نويسنده : پسر آریایی


ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ اقساط اپل
بستن تبلیغات [X]